bjornar600 Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Parkerte utenfor lillestrøm torg istad, putta på automaten og gikk inn.. Når jeg kom ut igjen lå det en bot på 500kr i ruta.. "parkert på taxi plass" sto det.. Var jo så mye is og snø på bakken at jeg ikke så oppmerkinga på bakken.. Kan jeg klage på dette og tror dere jeg kan slippe bot? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboalfa Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Skilting da? Siter Alfa Romeo 75 1,8 turbo Eibach-Bilstein-Tarox-MTmotor-Colombo&bariani-Powerflex-Pirelli Volvo 740GL herregårdsvogn Originaledition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 sitter det ikke et skilt på veggen der utafor svingdøra der? om det bare er merking på bakken så er det helt høl i huet da det er masse snø osv.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboalfa Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 ...men selvfølgelig kan du klage! funker best hvis du har postadresse i en annen by... visste ikke bedre f.eks. Siter Alfa Romeo 75 1,8 turbo Eibach-Bilstein-Tarox-MTmotor-Colombo&bariani-Powerflex-Pirelli Volvo 740GL herregårdsvogn Originaledition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Merking på bakken har ingen lov til å bøtelegge deg etter. Det skal være skilt! Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboalfa Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Merking på bakken har ingen lov til å bøtelegge deg etter. Det skal være skilt! Hva med kryssing av dobbel sperrelinje? Slikt er ikke merket med skilting, men jeg kan garantere deg at du får både bot og prikk om farbror blå skulle se det... Siter Alfa Romeo 75 1,8 turbo Eibach-Bilstein-Tarox-MTmotor-Colombo&bariani-Powerflex-Pirelli Volvo 740GL herregårdsvogn Originaledition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Vi snakker fremdeles om PARKERING her, eller? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboalfa Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Vi snakker fremdeles om PARKERING her, eller? Sorry, litt ivrig sjø.... Siter Alfa Romeo 75 1,8 turbo Eibach-Bilstein-Tarox-MTmotor-Colombo&bariani-Powerflex-Pirelli Volvo 740GL herregårdsvogn Originaledition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Er ikke oppmerking synlig gjelder den ikke. Punktum. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar600 Skrevet Februar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 sitter det ikke et skilt på veggen der utafor svingdøra der? om det bare er merking på bakken så er det helt høl i huet da det er masse snø osv.. Njå.. var et skilt der. men det var 3-4 unna der jeg parkerte.. Sto jo andre biler der og, så tenkte at det ikke gjaldt der.. Betalte jo og alt da, var inne i max 10min.. Menmen, får se hva som skjer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 har sendt inn en klage? Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Er ikke oppmerking synlig gjelder den ikke. Punktum. Oppmerking som i skilt eller på bakken? Skiltene som gjelder, det på bakken er tilleggsinfo. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Jeg mente bakken selvfølgelig. Pil ned = Fra skilt til deg (bakover fra skiltet) Pil opp = Fra skilt til neste skilt som opphever eller kryss. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Opmerking på bakken har ingenting å si, som sagt. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg