Duett Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 hei, har kjøpt meg en 142 med lang stang. Det vill jeg ikke ha, så til spørsmålet mitt. kan jeg bare kappe ut ett hull til kort stang å sveise ijen det andre? eller må jeg bygge om tunellen? :wonder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 hei, har kjøpt meg en 142 med lang stang. Det vill jeg ikke ha, så til spørsmålet mitt. kan jeg bare kappe ut ett hull til kort stang å sveise ijen det andre? eller må jeg bygge om tunellen? :wonder Du må bygge om/bytte tunellen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duett Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Du må bygge om/bytte tunellen. F**n!! er det mye jobb da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 F**n!! er det mye jobb da? nja ville tru det jeg da.... jeg ville heller ikke ha lang stang når jeg skulle ha 142.. så venta tålmodig til og kjøpe en volvo 142 , med kort-stang og under 72 model, skulle selges ;) Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duett Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 nja ville tru det jeg da....jeg ville heller ikke ha lang stang når jeg skulle ha 142.. så venta tålmodig til og kjøpe en volvo 142 , med kort-stang og under 72 model, skulle selges ;) Men er ikke så forbanna lett å få i en 140 heller da;) enten er der mye rust på de eller så er de skyhøye i pris! værtfall for en som meg:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Men er ikke så forbanna lett å få i en 140 heller da;) enten er der mye rust på de eller så er de skyhøye i pris! værtfall for en som meg:p vet, men stikk heller til sverige å finn en!!! :D Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PVNYHUS Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 bytt ut en fra en 240 skru eller sveis den på plass. det har forige eier gjort i min 142 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duett Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 bytt ut en fra en 240 skru eller sveis den på plass. det har forige eier gjort i min 142 hmm, er vell likeste å sveise på tenker jeg.. faen da må jeg jo plukke ne absolutt alt innvendig da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Yo Volvodode! Har du fått tak i spakstellet til kort kasse da? Og hvor mye betaler du for at jeg skal kappe istykker tunnelen på min '72 144? har også M40 med kort stang.. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duett Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Yo Volvodode! Har du fått tak i spakstellet til kort kasse da? Og hvor mye betaler du for at jeg skal kappe istykker tunnelen på min '72 144? har også M40 med kort stang.. Mye skal du ha da? har kansje ordna meg med dele bil med hull til kortstang også, får vente å se. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 nei, hehe.. det var det da. Derfor jeg spør deg hvor mye det er verdt for deg. Jeg skjærer ikke i stykker en 144 for en hundrings. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg