Gå til innhold

En Bergens golf

Ranger emnet


bete

Anbefalte innlegg

Er jo ille noe problem å kjøre gjennom med en del deler da. Hvis du drar nedover med en annen så kan dere jo ha deler til verdi av 12000kr tilsammen uten å måtte fortolle.

VW GOLF V GTI 2005 modell

VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt

VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt

VW JETTA 1,8gl 90modell solgt

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver person som har vært i utlandet i over 24 timer kan fritt ta med seg varer til en samlet verdi av 6000kr. Og det er man jo gjerne når man kjører helt til tyskland.

Og uansett så vet jo ingen hvor lenge du har vært vekk, når du ikke tar ferge å sånn.

VW GOLF V GTI 2005 modell

VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt

VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt

VW JETTA 1,8gl 90modell solgt

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Holder til på hjellestad.. Smiser nå rundt om hele tiden :) Lagunen / Fjøsange / Fyllingsdalen / Ytrebygda for det meste..

 

Lettere å kjenne igjen når felgene kommer.

 

Holdt forresten på å smelle kraftig i går natt.

Kjørte kanskje litt for fort i en "S" sving nært et vann, der var det jo plutselig klink is.

 

Full bil og litt tung i ræva, for en eller annen grunn (is) slo ræva ut og bilen lå sidelengs bortover svingen helt til jeg vrengte rattet andra veien og den fikk kontrasladd og gikk rundt 270 grader. Var sikkert 20-30 cm fra autovernet både før og etter bilen gikk rundt.. Lå vel i 70 km/t og kan faktisk ikke forstå hvordan jeg klarte å IKKE smelle bilen i den smale vegen med autovern på begge sider.

 

Hadde hjertet i halsen da ja :(, men utrolig glad for at jeg ikke drepte både meg og de andre 4 som satt på. damndamn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår