Oyrein Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 har kjøpt et "Type R" strobekit fra dioder.no sikkert kjempenkelt å koble opp, men lurer på noe.. må/bør jeg ha sikring mellom boksen og strømkilden, eller har disse boksa sikring inni seg ?? hvor bør jeg hente strøm? bare hente på fks Cd spillern, eller må jeg helt fram til batteriet ?? har fellt inn lysa.. bare oppkobling igjen... om noen har kobla opp dette settet (eller andre sett), så skriv gjern ehva dere gjorde.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Hvis du f.eks tapper strøm fra parklysene (som alltid har spenning når tenningen er på) så har disse en sikring i dash som sørger for beskyttelse. Tapper du direkte fra batteriet så bør du absolutt koble inn en sikring. En kurs bør alltid ha sikring. Risiko er brann, og det går fort. Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg