Gå til innhold

Modd my Coupe

Ranger emnet

Zircon

Anbefalte innlegg

Driver i disse dager å funderer på dekor på bilen min.. Fant vel ut at siden det finnes så utrolig mange flinke photoshoppere der ute så kanskje jeg skulle se hva nettopp dere skulle få til..

Eneste kriterie jeg har er at det skal stå Sandvik Bros Racing på siden av bilen... Gjærne så stort som mulig... Og det hadde vært tøft å fått skriften inn i dekoren.. om noen skjønner... Sånn at det ser litt sammensveiset ut.. Men dere har frie tøyler.. Om noen av bidragene bil bra, så skal jeg videreformidle bildet og få på nettopp det du har "tegna" på min bil.. Lykke til!

http://photobucket.com/albums/f144/Zirconius/?action=view&current=2003_0726Image0023_copy_edited-copy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en liten modd i de tidlige morgentimer og da, fant litt inspirasjon i bilen din på morran.

Du får se selv, jeg syns ikke det ble så værst

2003_0726Image0023_copy_edited-copy.jpg

Er ikke helt 100% markert osv, så du ser litt linjer osv noen plasser,

men det er bare et utkast.

Tok meg også den frihet å skifte farge på felgene dine. Jeg elsker kombinasjonen

av lys lakk \ mørke felger og motsatt, så måtte bare se hvordan det ville se ut.

Tribaln går i 3 forskjellige nyanser, som du kanskje ser, for å fremheve teksten

litt mer.

Slengte også på et HKS merke, tenkte og reklamere litt på skjørtet ditt, men

så ble det ikke no fint, og jeg glemte å fjerne det, bare ignorer det du:P

mvh

Daniel Nilsen \ Danieln

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
Jeg har allerede bestemt meg.. Hehe.. Og dekaler vil komme på antageligvis Tirsdag.. Så bilen står klar til Motorshowet i Kongsten til Helgen.. Men takk til alle som har kommet med inspill..

Jeg bare lager en for morroskyld jeg! ;) Skal jeg legge den inn?

Nå - '92 VW Vento VR6

[x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v

[x] - '90 VW Golf II GTi G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider