Refinement! Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Planen var å shine interiøret i dag. Tenkte jeg skulle ta ut forsetene for å komme skikkelig til, men det førte bare til at jeg plukket ned enda mer. I grunn like godt det, da jeg fant MYE drit under seter, tepper osv. Støvsugde det verste, men må nok frem med bøtta for å få bort alt. Det får bli en annen dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Refinement! Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Fikk ønske om flere bilder av gamlebilen som broderen nå har overtatt. Bilen er en 740 GL som ble tatt inn som flyttegods i 96 fra Dubai, er 100% rustfri og nettopp passert 200.00 km. Av ting som er gjort kan jeg nevne ny lakk, B230Fk/M90, gule Koni, B&G 40mm fjører, IPD stag, proff solfilm samt generelt påkostet. Her kommer noen bilder jeg fant Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Dritfin bil!går den i området ennå? Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Tore.. Hvor mye fant du under baksete? :p Er flott den gamle 740'en din... Siter Volvo 242 78 mod B19A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Refinement! Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Gamlebilen står vinterlagret da broderen er i kongens klær, men til sommeren dukker den nok frem. Og under baksetet fant jeg hele to kroner og femti øre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbojonas Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 gralla med ny 740 da! Siter `81 Volvo 242 B230FT `88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil `81 Triumph TR7 `90 Nissan 200SX `81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Refinement! Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Har ikke fått gjort så mye de siste dagene, men i morgen kommer det forhåpentligvis en ny oppdatering. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 i morgen må du komme ut her! heh prøvde å ringe men du tok ikke telefonen.. har fått i hele midtkonsollen nå..og gulvteppet bak pluss div plast..begynner så smått å ta form..me du må hjelpe meg litt med C-stolpene tror jeg..har ikke tålmodighet/teken til å få det til å passe helt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Refinement! Skrevet Mars 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Tror du fikser c-stolpene dine selv, Ronny. Har nok arbeid med interiøret selv, plukket ut enda mer i dag. Fikk vasket bort den verste driten, men fant litt fukt, så det må tørke litt før interiøret kommer på plass igjen. Slik ser det ut nå, ikke mye nytt fra sist med andre ord Bilen manglet et av tåkelysene foran da jeg kjøpte den. Fikk tak i ny lykt og feste og fikk montert dette. Men da jeg sjekket den andre viste det seg at festet var defekt/løst, så bilen er fortsatt enøyd Helhetsbilde av skitten bil, nå med 16" vinterdekk Forøvrig ble fire slike levert på døra tidligere i uka I morgen må også A4`en få litt kjærlighet, etter mye snøbrøyting her i uka sitter ikke dekselet under motoren like godt som det bør gjøre :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansM-740GL Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Forøvrig ble fire slike levert på døra tidligere i uka Super DTM fra gummihuset.se? Siter - Volvo V70 2,4D 130HK 2004 x VW Touran Trend. 1,9TDi 2005 Solgt x Volvo 940 B230FK 1997 Solgt x Volvo 740 B230F 1991 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Refinement! Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Fikk gjort litt i dag også Fikset festet til tåkelyset som var sprukket. Er visst et vanlig problem, men ingenting som loddebolten ikke kan fikse Så nå ser det slik ut, Saab-look for alle penga Plastdekselet under motoren på A4`en fikk hard medfart tidligere i uka, men nå er det slutt på subbinga fra den kanten. Får se om jeg setter på nytt eller bare kjører uten. Slik så det ut med brukket feste og fine sprekker Og ja, felgene er Super-DTM. Skal sitte på broderens bil forøvrig. På min blir det nok MiM Juventus eller Eiker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Refinement! Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Enda mer gjort i dag Før Nå Må få tak i ny skumgummi til seteryggen. Prøver knoksen først, forhåpentligvis har de noe som er brukbart, tipper nytt ikke er særlig billig. Kanskje jeg prøver å legg inn litt ekstra skumgummi på sidene for å få litt bedre støtte, noen som har prøvd dette? Erfaring? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 bare jeg som ikke får opp et eneste bilde..? *c-stolpene mine er ikke på lag! er som om donorbilen er litt kortere enn min!er rimelir stor glipe mellom A-stolpe(som gikk fint på plass uten sika;);)) og tak lista, og taklista overlapper ikke C-stolpen engang! hmm får se hva jeg finner på der..er noe dritt hvertfall! *om noen i området har svart hanskerom og det dekselet som er over hjernen si ifra! er fremdeles rødt:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240 Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 virker her.... jeg har akurat samme problem med min førerstol. sitter og hviler på den stålstangen når jeg råner:P er spent på hvordan din blir når du får fikset det Siter 940 LT 97 http://www.bilforumet.no/900-serien/167012-v240-min-940-lt.html x740 Tic 86 model - solgt XOpel vectra 90 model - Herjebil XVOLVO 240 STV 92 mod x 4 Volvoer, 1 renå, en mitsubichi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Refinement! Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Fikk tak i brukt skumgummi til seteryggen hos høggern i går. Var litt arbeid med å demontere/montere alt, men absolutt verdt de 30 kr jeg betalte. Fiksa også korsryggstøtta som var røket i samme slengen. Tok ikke noen bilder under monteringa, men legger ved et jeg tok da setet var montert i bilen. Ordna også en kjapp motorvask, og motorrommet så straks mye bedre ut. At motoren gikk rævva etterpå er en annen sak, men etter en kjøretur, så var også det i orden igjen. Her ser en også tydelig hvor falmet lakken på forskjermen er i forhold til motorrommet, ny er et must. B230ft: Var rart det ikke skulle passe, må nok se på det en dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg