Gå til innhold

Refinement!s 740 TIC

Ranger emnet

Refinement!

Anbefalte innlegg

Enig i at kantfelg er gromt på Volvo. Har både 18" Rondell, 17" Eiker og 16" MiM (alle kantfelger) tilgjengelig, hva som kommer på vil vise seg.

Jeg fikk den rimelig i forhold til andre annonserte, mer vil jeg ikke si.

Antenna kommer den fra biltema og er tilpasset originalfoten slik at den blir stående rett opp og ikke ut til sida. Blir nok original el antenne etterhvert, antenner er et nødvendig onde egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...

Har vært rimelig død denne tråden i det siste, men litt har det uansett blitt gjort.

I påsken fikk jeg tatt en liten service med skifte av olje/filter på motor og automat, bremsevæske og kjølevæske, så nå slipper jeg å tenke på det på en stund. Batteriet ble også byttet mot et 72 Ah Bosch Silver. Men best av alt var å få den litt nærmere bakken med Lesjøfors senkesett og Sachs Advandage gass-dempere. Ble mye fastere, men fortsatt komfortabel. Rimelig jevnt senket ble den også, en anelse høyere foran kanskje.

Bilde110.jpg

Bilde097.jpg

Måtte prøve på MiM-felgene, men ytterligere 50mm senk er nødvendig for at det skal se bra ut. Og JA den er senket på disse bildene! At 215/40 dekkene som sitter på er like utenfor de lovlige 5% er en annen sak, 205/45 hadde gått akkurat.

For øyeblikket står den på 15" Draco felger, som jeg kom over billig på knoksen, måtte ha dem da de ikke fulgte med bilen da jeg kjøpte den.

Bilde261.jpg

Hvite blinkers bak er jo også et must, om en ikke skal ha helrøde da. Ble hvitt på meg fra Radicast

Bilde253.jpg

Før

Bilde241.jpg

Etter

Bilde247.jpg

Kom over disse panelene i en 740 på knoksen, litt spesielle, så dem måtte man jo også ha. Var opprinnelig blå, men noen lag Auto-K vinylspray fikset biffen.

Har også handlet el vindu bak og el speil med varme, men kommer tilbake til dette når jeg begynner montering. Satser på at oppdatering snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider