Refinement! Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Enig i at kantfelg er gromt på Volvo. Har både 18" Rondell, 17" Eiker og 16" MiM (alle kantfelger) tilgjengelig, hva som kommer på vil vise seg. Jeg fikk den rimelig i forhold til andre annonserte, mer vil jeg ikke si. Antenna kommer den fra biltema og er tilpasset originalfoten slik at den blir stående rett opp og ikke ut til sida. Blir nok original el antenne etterhvert, antenner er et nødvendig onde egentlig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 sverige sverige sverige! ;) har "betilt" bilder av setene men har ikke fått noe enda..får sende en ny pm å mase litt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Skjedd noe mer her eller? Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Refinement! Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Skjedd noe mer her eller? Har skjedd litt, men ikke her i tråden:rolleyes: Skal se om jeg får lagt inn noen oppdateringer snart... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Refinement! Skrevet April 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Har vært rimelig død denne tråden i det siste, men litt har det uansett blitt gjort. I påsken fikk jeg tatt en liten service med skifte av olje/filter på motor og automat, bremsevæske og kjølevæske, så nå slipper jeg å tenke på det på en stund. Batteriet ble også byttet mot et 72 Ah Bosch Silver. Men best av alt var å få den litt nærmere bakken med Lesjøfors senkesett og Sachs Advandage gass-dempere. Ble mye fastere, men fortsatt komfortabel. Rimelig jevnt senket ble den også, en anelse høyere foran kanskje. Måtte prøve på MiM-felgene, men ytterligere 50mm senk er nødvendig for at det skal se bra ut. Og JA den er senket på disse bildene! At 215/40 dekkene som sitter på er like utenfor de lovlige 5% er en annen sak, 205/45 hadde gått akkurat. For øyeblikket står den på 15" Draco felger, som jeg kom over billig på knoksen, måtte ha dem da de ikke fulgte med bilen da jeg kjøpte den. Hvite blinkers bak er jo også et must, om en ikke skal ha helrøde da. Ble hvitt på meg fra Radicast Før Etter Kom over disse panelene i en 740 på knoksen, litt spesielle, så dem måtte man jo også ha. Var opprinnelig blå, men noen lag Auto-K vinylspray fikset biffen. Har også handlet el vindu bak og el speil med varme, men kommer tilbake til dette når jeg begynner montering. Satser på at oppdatering snart! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 har du det dekselet til førersetet? trenger den "cola" lommen der... min er lost in action.. Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond D Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Bler finare og finare den bilen, det e bra. Ska du e merkjavik i natt? Siter 96 Volvo 945 B230ft 94 Volvo 945 B230ft (vraka) 88-89 Volvo 740 B230f (solgt) Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Refinement! Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Dagens oppdatering. Bilder sier mer enn ord... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Refinement! Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Volvo740Turbo: Dekslene med lommen skal inn i broderens bil... Trond D: Takker. Var i Mekjarvik i går, men uten bil. Er fotgjenger for øyeblikket :-( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Utrolig rått:)så man lakkerer rett og slett på hvite blinkersene foran for å få dem til å stå i stil med den lakkerte lista under lykta? Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 yupp , var gjort på min TIC det og! Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Okay...noen som vet om det er nødvendig å matte ned området man skal lakkere,og i såfall ca. hvor grovt eller fint pusse papiret må være? Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 dra lett over med no 1200 papir eller no.. :) Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond D Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Volvo740Turbo: Dekslene med lommen skal inn i broderens bil... Trond D: Takker. Var i Mekjarvik i går, men uten bil. Er fotgjenger for øyeblikket :-( Såg du bilen min då??? Siter 96 Volvo 945 B230ft 94 Volvo 945 B230ft (vraka) 88-89 Volvo 740 B230f (solgt) Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Såg du bilen min då??? han var med meg..og ja han såg bilen din..han som gikk med meg i dag og hvis du så han Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg