Subwoofah Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 I disse kalde vintertider sitter jeg å drømmer/planlegger felgkjøp til primeraen min. Derfor hadde det vært helt supert om noen kunne være så greie å teste noen av disse felgene på bilen min. På forhånd takk :) driver å planlegger/drømmer litt om nye sommerfelger til primmen. Legger ut noen alternativer her: Bilder av bilen: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bache Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Februar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Mangetakk :) Hadde du vært så grei å tatt den nederste også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bache Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 sorry dårlig mod, ble ikke lagt ned alt for mye arbeid :P men ser jo sånn ca hvordan det ville blitt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Februar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Det duger i massevis!! Tusen takk! kjempe snilt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg