monika Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 er det noen som har sort delskinn interiør til 740 sedan komplett som dei vil selge..??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 hei bejb..kan ikke friste med et nydelig rødt heller? 100% komplett og (jeg vil påstå) 99-100% strøkent! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monika Skrevet Februar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 hehe... å jo rød hadde vert så digg d du m'm hehe.... nei tror eg står over den du men ellers takk morph Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Jeg og har sportsrødt til deg;) Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monika Skrevet Februar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 nei... vil nåkk ha et svart.... men elles takk.... har nett ribbet bilen innvendigt for lyst interiør... så va faen meg så heja med å stygt....æsj..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Jeg har et par sorte delskinn fremseter fra 940 94 mod, disse passer jo rett inn. Hadde egentlig ikke tenkt å selge, men alt avhenger jo av pris. De er i god stand. Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg