KriegHeim Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Selges! Følger med portet kasse på 56 liter, proffbygd. Elementet er ett 2 ohms element Betale 2500 for elementet og 1000 kr for kassen Følger selvfølelig med kvittering på elementet, dette er noen måneder gammelt, i veldig god stand, kan selvfølgelig prøvehøres før kjøp :) Kan følge med ett audiotop frontsett 5.25" på kjøpet om prisen blir riktig, dette er brukt, men er i god stand. Dette kan også selges utenom for den nette prisen av 300kr, det følger dog ikke med delefiltre, men har noen gamle focal filtre som kan følge med om ønskelig Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lipton Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Har du solgt subbene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Bilde? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Februar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Har du solgt subbene? Det er snakk om kun 1 stk sub her Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Februar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Bilde? Har ikke tatt bilder av selve kassen enda, skal se hva jeg får til i helgen, slik ser iallefall elementet ut Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis- Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Selges! Følger med portet kasse på 56 liter, proffbygd. Elementet er ett 2 ohms element Betale 2500 for elementet og 1000 kr for kassen Følger selvfølelig med kvittering på elementet, dette er noen måneder gammelt, i veldig god stand, kan selvfølgelig prøvehøres før kjøp :) Kan følge med ett audiotop frontsett 5.25" på kjøpet om prisen blir riktig, dette er brukt, men er i god stand. Dette kan også selges utenom for den nette prisen av 300kr, det følger dog ikke med delefiltre, men har noen gamle focal filtre som kan følge med om ønskelig bilde av frontsettet da??:) Siter 99 Bmw e46 (sommervogna:P) 99 Passat 1,9 tdi syncro (bruks) 95 Passat 1,9 tdi (bruks) 69 Volvo b59-60 (partybussn) mulig selges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Februar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 bilde av frontsettet da??:) Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pondus- Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 ca pris på sub'en ? Siter '04 Ford Fiesta 1,4 Trendline Steel '98 VW Golf IV 1,6L Comfortline (solgt) '98 Audi A4 1,8T (solgt) '93 Mitsubishi Colt 1,3 (spiker) '86 Opel Rekord 2.2i (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Februar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 ca pris på sub'en ? Høystbydene! Kunne tenkt meg rundt 2000 + Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tutty Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Meget interresant. Men hadde vært fint med ett bilde. Bor et par mil nord for Oslo. Hvordan gjør vi det med eventuel frakt ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chil1++ Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Jeg gir deg 300kr for fronthøytalerene ink frakt.. til kristiansand. Koster vel 50 lapp med posten vil jeg tro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Jeg gir deg 300kr for fronthøytalerene ink frakt.. til kristiansand. Koster vel 50 lapp med posten vil jeg tro. Da tror du feil, koster 112 kr med posten :) Men jeg har notert meg budet ditt, kommer det ikke noe bedre bud, så er det greit! Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tutty Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 klarer du å ordne et bilde av sub`n? i kasse da tenker jeg på, veit hvordan elementet ser ut. Kan fint gi deg 2000 kroner for det.. Kan kanskje ta en "svipptur" til trondheim for å hente den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg