AleX Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 Hei Jeg har kjøpt meg en forsterker (Pyle PLA885), og på den er det en remote on/off kabel som skal gå fra spilleren til forsterkeren. Dette skjønner jeg ikke noe av. Kan noen hjelpe meg? Er ikke så god innen bilstereo:( Siter Hva gjør du hvis purken vinker deg inn? Vink tilbake og kjør videre:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 Originally posted by Sierra Hei Jeg har kjøpt meg en forsterker (Pyle PLA885), og på den er det en remote on/off kabel som skal gå fra spilleren til forsterkeren. Dette skjønner jeg ikke noe av. Kan noen hjelpe meg? Er ikke så god innen bilstereo:( Har du bruksanvisning på spilleren så står det der hvem kabel som skal gå til forsterkeren. Den skal styre forsterkeren slik at den ikke er på når spilleren ikke er på....... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speeder Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 bak på cd-spilleren di har du en ledning som heter "remote" eller "power antenna". Denne skal da kobles inn på remote på forsterker.... Denne ledningen ligger på 0v når cd-spilleren er av , men går til 12v når spilleren skrus på, da skrur forsterkeren seg på samtidig. Dette er da av\på bryteren til forsterkeren. Det er å anbefale, å få med seg noen som er litt kyndige når du skal innstalere bilstereo, det er litt å tenke på... Støy, sikringsstørrelse, kabeltykkelse o.l. Siter - 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane - 2015 Passat 2,0l 150hk TDI - 2015 Zoe R210 - 1998 Corolla 1.3x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Den der lurer jeg litt på... "Power Antenna".. Bruker selv den til forsterkeren, men hva skal jeg bruke på den elektriske antennen min da? :P Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Originally posted by bjirn Den der lurer jeg litt på... "Power Antenna".. Bruker selv den til forsterkeren, men hva skal jeg bruke på den elektriske antennen min da? :P Kan du ikke koble både antennen og forsterken på samme kabel da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Originally posted by bjirn Den der lurer jeg litt på... "Power Antenna".. Bruker selv den til forsterkeren, men hva skal jeg bruke på den elektriske antennen min da? :P jeg er ikke sikker, så ikke saksøk meg om noe går galt =) men jeg tror det skal gå ann å bruke den på begge deler.. siden det ikke er snak om strøm som skal drive forsterkeren trenger den ikke så mange amper, så jeg tror du kan koble både forsterker og antenne på den.. Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Det var ment som et spørsmål, fordi jeg lurte ;) Skal skifte ut bæsjespilleren snart, så er et par ting jeg må finne ut av... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Originally posted by bjirn Den der lurer jeg litt på... "Power Antenna".. Bruker selv den til forsterkeren, men hva skal jeg bruke på den elektriske antennen min da? :P Koble begge på den kabelen dere... Det er bare et lite styrestrømsrele i forsterker og antenne, så det trekker nesten ikke strøm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Originally posted by Bisarre Koble begge på den kabelen dere... Det er bare et lite styrestrømsrele i forsterker og antenne, så det trekker nesten ikke strøm. var d jeg trodde =) Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Originally posted by Speeder Denne ledningen ligger på 0v når cd-spilleren er av , men går til 12v når spilleren skrus på, da skrur forsterkeren seg på samtidig. Den er på 5 Volt. Ikke at det har noe og si. Ville bare krangle litt jeg. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speeder Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 sikker på det...? ikke det at det har så mye å si men.:) Siter - 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane - 2015 Passat 2,0l 150hk TDI - 2015 Zoe R210 - 1998 Corolla 1.3x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Sist jeg sjekket, så var det 12v... Ser ingen grunn til at det skal være 5v der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speeder Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 det var snakk om når spilleren var avslått da...;) edit. Glem det, leste litt fort, så jeg trodde han kun quota angående 0v... hvis det er når spilleren er påslått, så er det iallefall 12V! Siter - 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane - 2015 Passat 2,0l 150hk TDI - 2015 Zoe R210 - 1998 Corolla 1.3x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Jeg har målt 0v når den er av og 12v når den er på. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Originally posted by famir Jeg har målt 0v når den er av og 12v når den er på. Da er det sikkert 12V. Klarte ivertfall og krangle litt, så da er dagen fullendt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg