Tommeliten Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Eg har hørt at man skal bruke et relè når man kobler flere ting på remote-utgangen. Har ikke får mye erfaring med akkurat det der, men det har eg lest/hørt.... Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speeder Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 de tingene som det er snakk om og koble på remote-utgangen her ER "releer" bare at de sitter inne i "apparatet" Men hvis det er nakk om å koble andre ting på remote, som trekker noe strøm så må det brukes et extern rele, da denne er ment kun for å gi et signal til rele`r om å slå inn..... tungvindt forklart men, begynner å bli seint på arbeidsdagen:) Siter - 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane - 2015 Passat 2,0l 150hk TDI - 2015 Zoe R210 - 1998 Corolla 1.3x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Hmmm.... Har hørt at man kan brenne remoten bare ved å koble to forsterkere til... :confused: Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Originally posted by Hifonic Hmmm.... Har hørt at man kan brenne remoten bare ved å koble to forsterkere til... :confused: Koble to forsterkere kan du garantert gjøre. Værre blir det når du kobler på neonlys, antenne og litt annet snacks, i tillegg til de to forsterkerene som var der fra før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Originally posted by Speeder de tingene som det er snakk om og koble på remote-utgangen her ER "releer" bare at de sitter inne i "apparatet" Men hvis det er nakk om å koble andre ting på remote, som trekker noe strøm så må det brukes et extern rele, da denne er ment kun for å gi et signal til rele`r om å slå inn..... tungvindt forklart men, begynner å bli seint på arbeidsdagen:) Det eg har blitt fortalt var at hvis man f.eks koblet elektrisk antenne og en forsterker på, så måtte man ha eksternt relè... Men virker ganske logisk det du sier der, så..... Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 i min cd-spiller står det sikring på 0,5A på remote-kabelen. det er sikkert ikke så dumt å koble det på om du ikke har det orginalt, så er du sikker på å ikke "brenne remoten" som noen av dere snakket om. nå har jeg remote på kondensatoren, og en forsterker.. har ikke hatt noe problem med det. Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 Det er heller ikke noe problem å henge på tre store forsterkere uten noe rele... Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg