bete Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Er det noen her som vet om noen styling / Lakkerings sjapper i Tyskland? Skal kanskje på Tysklands tur og da var tanken å kjøre innom der, kjøpe styling + lakkering og så kjøre inn i norge igjen senere :). Blir vel litt billigere å gjøre det på den måten når man alikevel skal på biltur nedover? Siter VW Golf IV 98 TDI 140hk 270nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Bare kjør til en av "bilbyene" i den byen du skal til. Stort sett alle byer i Tyskland har slike "bilbyer" der alle forhandlere av alle slag er samlet... Der finner du både Vw verksteder, Stylingsjapper og lakkeringsverksteder i samme omkrets:) Hvor i tyskland skal du? Kan jeg anbefale Hamburg og Dorsten:thumb Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 har tenkt samme tanken selv.. hadde vært kjempe å fått snakket med noen som har gjort det... har mest lyst å bare kjøpe nipps.. slik som speil, r32-saker osv.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bete Skrevet Februar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Bare kjør til en av "bilbyene" i den byen du skal til. Stort sett alle byer i Tyskland har slike "bilbyer" der alle forhandlere av alle slag er samlet... Der finner du både Vw verksteder, Stylingsjapper og lakkeringsverksteder i samme omkrets:) Hvor i tyskland skal du? Kan jeg anbefale Hamburg og Dorsten:thumb Håpte en finne en sjappe som gjorde alt i en smell. Helst siden vi ikke skal være i tyskland så veldig lenge liksom, det er snakk om svipptur innom og så kjøre videre, så ting må avtales med butikken i forkant så de vet hvilkne deler jeg skal ha. Så når jeg kommer så ligger det ferdiglakkert og klart til å bli svippa på med en gang. Siter VW Golf IV 98 TDI 140hk 270nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg