Gå til innhold

Forstillingen

Ranger emnet

lars-frr

Anbefalte innlegg

I den siste tiden har det begynnt og komme noen slå lyder under bilen min hver gang jeg kjører på en humpete vei, det er ikke eksosanlegget så jeg tror det må være forstillinga.

Er dette farlig og kjøre med ??

Er det lett og fikse , eller er det noen små ting jeg kan gjøre som hjelper på forstillinga ?

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta deg en tur under bilen og sjekk foringer og kuler.

Er det mye slarke i f.eks bærekulene (vertikalt) må disse byttes.

Det er ikke noen hyggelig opplevelse når denne er så slitt at den hopper ut. Kjører du i 80km/t da så ligger du i grøfta sekundet etter.

Audi 90 Quattro, lekebil.

Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/

Beetle 1957 Californian-Copper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jekk den opp, og sett et skrujern mellom bærebrua og spindelen. Er det bevegelse vertikalt er den klar for utbytte.

Det er enkelt å bytte bærekule, gjorde det nå nettopp på en 90 mod på ca 1 time. Kommer en How-to på http://www.vwposten.net så snart jeg skriver den. :)

Kommer også demperbytte bak, formotstand, storforinger og forskjellig annet. Mye bilder.. :)

Audi 90 Quattro, lekebil.

Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/

Beetle 1957 Californian-Copper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan bli mange rare lyder når bærearmforingene er ferdige, det merker du best om du gir gass og slipper brått, da kjenner du at noe er løst....

Stå stille med bilen og dra på håndbrekket, legg i 1. gir og gi på, da ser du om hjulet flytter seg i forhold til resten av bilen...

-skal se, kanskje om jeg får tid skulle jeg nok gjerne ha men det kan nok ikke ta lang tid men jeg rekker det nok ikke før det er for sent..... Betyr det grønne lyset at jeg skal kjøre??

-90 VW Passat cl stv 2.0L

-87 Hvit/Krokan Golf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det ikke være tann stanga som bare trenger og strammes litt da?

har hatt sånn ulyd lenge nå jeg.. i starten var jeg sikkelig nervøs men nå dritt e i det.. hehe

kjørte den på grav og sjekka under mens en kamerat herja med rattet og sånn... fant vel egentlig ikke ut no spesielt.. samma er det.. sikkert ikke no å bry seg om.. muhaha..

vi kjøre til det ryk.. neira..

Lenke til kommentar
Del på andre sider