lars-frr Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 I den siste tiden har det begynnt og komme noen slå lyder under bilen min hver gang jeg kjører på en humpete vei, det er ikke eksosanlegget så jeg tror det må være forstillinga. Er dette farlig og kjøre med ?? Er det lett og fikse , eller er det noen små ting jeg kan gjøre som hjelper på forstillinga ? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 Ta deg en tur under bilen og sjekk foringer og kuler. Er det mye slarke i f.eks bærekulene (vertikalt) må disse byttes. Det er ikke noen hyggelig opplevelse når denne er så slitt at den hopper ut. Kjører du i 80km/t da så ligger du i grøfta sekundet etter. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 har noe av det samme med min... noe som "klirrer" liksom i humpler... kommer fra forstilling...høres ikke trygt ut..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Mai 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 Ok , men det er ikke slik at jeg må bytte hele forstillingen.. Er det i såfall vanskelig å bytte disse kulene ?? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 Jekk den opp, og sett et skrujern mellom bærebrua og spindelen. Er det bevegelse vertikalt er den klar for utbytte. Det er enkelt å bytte bærekule, gjorde det nå nettopp på en 90 mod på ca 1 time. Kommer en How-to på http://www.vwposten.net så snart jeg skriver den. :) Kommer også demperbytte bak, formotstand, storforinger og forskjellig annet. Mye bilder.. :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 Kan jo også være øvre fjærbeinslager, da hører man slik dunkelyder [klappre, klonk osv.] ;) når man kjører i dumper Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Big-Z Skrevet Mai 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2003 Det kan bli mange rare lyder når bærearmforingene er ferdige, det merker du best om du gir gass og slipper brått, da kjenner du at noe er løst.... Stå stille med bilen og dra på håndbrekket, legg i 1. gir og gi på, da ser du om hjulet flytter seg i forhold til resten av bilen... Siter -skal se, kanskje om jeg får tid skulle jeg nok gjerne ha men det kan nok ikke ta lang tid men jeg rekker det nok ikke før det er for sent..... Betyr det grønne lyset at jeg skal kjøre?? -90 VW Passat cl stv 2.0L -87 Hvit/Krokan Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Mai 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2003 Men er det farlig å kjøre md forstillingen sånn den er nå en mnd s tid,,, har ikke spenn til fikse det før om 1 mnd Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mai 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2003 Kan det ikke være tann stanga som bare trenger og strammes litt da? har hatt sånn ulyd lenge nå jeg.. i starten var jeg sikkelig nervøs men nå dritt e i det.. hehe kjørte den på grav og sjekka under mens en kamerat herja med rattet og sånn... fant vel egentlig ikke ut no spesielt.. samma er det.. sikkert ikke no å bry seg om.. muhaha.. vi kjøre til det ryk.. neira.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpeTTeT Skrevet Mai 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2003 sikker på at det ikke er støtdemperane dine da? ad de er gåene? da kommer det sånn (klakke) lyd. å Bilen blir hoppete i humpler å sånn? Siter (x) Vw Caddy 1,9Tdk 83mod (solgt) (o) Vw Vento 94mod (o) Vw Caravelle 1,6d 89mod (o) Vw Boble 1200 64mod (x) Vw Boble 1300 66mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg