Gå til innhold

verdens beste forsterker

Ranger emnet

Gt-4-Ever

Anbefalte innlegg

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Man skal ikke svare et spørsmål med et spørsmål.

Vel..var litt dårlig det første spørsmålet. Hifonic poengterte bare dette.

Det er ikke EN forsterker som er mye bedre en alle andre på alle omeråder. Det kommer helt an på hva man skal bruke det til og hva man trenger.

Det er mye dritt og noe bra som finnes på markedet. Noen merker har både mindre bra og bedre serier. Noen av de bra er Arc audio spesielt, Audison vrx, GZ nuclear(har jeg hørt skal være veldig bra), zapco, tru technology, alpine f1, brax, sinfoni, genesis, Soundstream (de dyrere seriene), hifonics(også de dyrere seriene), eldre Phoenix gold og sikkert en god del andre som man ikke ser her til lands.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det blir vel litt mer som en myte. Tviler ikke på at den er sinsyk, men det hjelper ikke stort når ingen kan høre den.

Hvis du legger $99000 på bordet er jeg ganske sikker på at det kommer en forsterker i posten til deg med avsender PG ;)

Da gutta fra PG var på rundtur da jeg jobbet i HFK snakket vi faktisk om denne. Da sa de at den er til salgs, men at de aldri trodde noen kom til å bla opp. De hadde selv hørt ganske mye på den og tror nok at en potensiell kunde vil få det og.

prosjekttråd

McIntosh, Focal, Image Dynamics, Planet Audio hybrid rørforsterkere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinfoni, Phass og McIntosh bør vel også nevnes...

Ellers er det nok som nevnt ingen forsterker som er "best" men enkelte egner seg kanskje til flere ting enn andre og er slik mer anvendelige.

Smak og behag samt design spiller nok også inn en endel når en kommer opp i denne klassen.

Felles for alt av øverste-hylle-vare er at det koster.

Ut på tur - signatur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinfoni, Phass og McIntosh bør vel også nevnes...

Ellers er det nok som nevnt ingen forsterker som er "best" men enkelte egner seg kanskje til flere ting enn andre og er slik mer anvendelige.

Smak og behag samt design spiller nok også inn en endel når en kommer opp i denne klassen.

Felles for alt av øverste-hylle-vare er at det koster.

sinfoni er jo nevnt, men merker som phass, mcintosh er det desverre lite av her. Er vel bare noen ytterst få som har noe serlig erfaring med de merkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er verdens beste bil?
Man skal ikke svare et spørsmål med et spørsmål.

hehe tror nok de fleste tok hintet der:P :)

Tror nok at denne diskusjonen kommer til og komme ut med noe "svar". Hva som er verdens beste forsterker er det umulig og si, ikke alle forsterkere spiller likt. Hvis vi omforrmer spørsmålet litt, Hvilken forsterker gir mest punch, hvem gir mest behaglig lyd, hvem yter mest, mest for pengene os.v. Men jeg skal være enig i at det er en viss forskjell mellom en forsterker til 2000,- som har de samme ytelsene til en som koster 8000,- det er nok litt forskjell i lydkvalitet der. Mulig jeg formuleret meg dårlig, men tror de fleste skjønner hva jeg mener.

mvh

Kristian Bjørke

Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider