Gå til innhold

242 turbo 75 mod.

Ranger emnet

totte88

Anbefalte innlegg

hei,

jeg har nå en 242 turbo 75 mod på hånden. han vil ha 25 000 for den.

den er ikke lakket men tectylbehandlet (eller no annet navn)..så bare litt nedpuss så lakk og den er strøken..bygget om til 164 rumpe og front.. er dette dyrt.. har tenkt å rive av plaststylinga som er festet bakpå og selge den med sideskørt og lakse trapp også hoodscoop.. er dette dyrt eller.. var ganske spesielle lykter på den og volvo gt ratt+++ var skikkelig bygd motor men har omså tenkt å putte i en ft motor! er dette overpriser..er vel kun med ett par stålfelger! så trenger lakk å felger da..

dette er vel egentli ikke så ille?? synes bilen så veldig bra ut.. den er pusset opp og byttet masse undestellsdeler og sotte på senkefjærer! den er på veien så den er fult kjørbar!

synspunkter? da tenker jeg ikke på om dere synes bilen er stygg men heller om det er for dyrt og om de ellers er ok disse volvoene??

totte88

EDIT: var en b230 a ombygd til turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skrape av tectyl å se under. det er nok eneste måten. Å du kan ta opp teppe i gulvet å se der. Langs kanten i gulvet inn mot kanal å ned.. Men sånt må en egentlig bare bestemme selv, om du vil bruke 25k på en 242..Er det det du har lyst på så syns jeg du skal gjøre det jeg :) Det blir din bil å ikke andres.

Volvo S60 2.0l Turbo

Volvo 940 GL

Volvo 240 GLT

Volvo 242 Turbo

x Volvo 850 T5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, å som kenut sa, det følger med en del girkasser og andre greier, skulle vel også få med servo husker jeg ikke helt feiL! 25 000 kan jo høres mye ut for en så gammel bil men det er jko ikke mye for en bil hvis den er strøken! så jeg får ta en nærmere titt på den.. kan jo hende jeg får smisket med meg orginale lykter og fjærer å da får man fort sælt deler til 5 k! =) tar gjerne i mot flere synspunkter!

totte88

Lenke til kommentar
Del på andre sider