Mr Bean Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Eg lurte på om det er noen av Dere som kjenner noen som har fått godkjent ombygging av Corrado G60 til VR6? For eg kjenner en som sko ha godkjent dette. notin Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Eg lurte på om det er noen av Dere som kjenner noen som har fått godkjent ombygging av Corrado G60 til VR6? For eg kjenner en som sko ha godkjent dette. notin Bare å søke litt på forumet her så finner du mange andre som har spurt om det samme.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Eg lurte på om det er noen av Dere som kjenner noen som har fått godkjent ombygging av Corrado G60 til VR6? For eg kjenner en som sko ha godkjent dette. notin mail til tom sagerud på møller så får du papirer Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UltraComp Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 En annen ting, hvordan er det og få godkjent turbo prosjekt, jeg ringte biltilsynet om dette, og di sa at dette måtte jeg høre med importøren. men dette har vet vell ikke dem noe om? siden det ikke er orginalt Siter Broooom! See you when you get there.. Det er ikke farten som dreper, det er bråstoppen! http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=73092 90 BMW 320i (x) 89 VW Corrado G60 (x) 88 Golf mk2 GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Noen som vet hvordan det er å få godkjent 20vt-motoren i Golf/corrado? Noen som har fått til dette i norge? Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Februar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 mail til tom sagerud på møller så får du papirer Har du mail adressen hans? aneglsmili Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Har du mail adressen hans? aneglsmili tom.sagerud@moller.no eller møller.no ;) Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Februar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 tom.sagerud@moller.no eller møller.no ;) Takker happyhappy Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg