beemern Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Da har jeg gått til innkjøp av en jetta 1,6TD 1986 mod... Var og prøvde denne bilen i går, og skal hente denne om 2 uker.. Er det noe jeg bare "MÅ" kjøpe til denne bilen.? for og få den til og se litt bedre ut.? til en litt grei penge.. jeg har felger, øyelokk, ser den noe kul ut med runde lykter forran.? for jeg har et sett med sota fremlykter.. bilen er hvit og sølv, men skal nok lakkeres så fort som mulig.. :yak: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 gratulerere med ny bil... men runde lykter! tror ikke det hadde sett så fint ut og så får du mye dårligere lys... Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta_vr6_kompressor Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Da har jeg gått til innkjøp av en jetta 1,6TD 1986 mod... Var og prøvde denne bilen i går, og skal hente denne om 2 uker.. Er det noe jeg bare "MÅ" kjøpe til denne bilen.? for og få den til og se litt bedre ut.? til en litt grei penge.. jeg har felger, øyelokk, ser den noe kul ut med runde lykter forran.? for jeg har et sett med sota fremlykter.. bilen er hvit og sølv, men skal nok lakkeres så fort som mulig.. :yak: Værså snill ikke sett på runde lykter, det gjør seg ikke på en jetta. Dem passer på golf men ikke jetta :scared :rockets Siter Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 okey doki.. det er motatt.. hehe.. bare lurte siden jeg ikke har sett dette før.. ikke noen andre forslag.? ikke noen som har noe mojjo liggnes.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta_vr6_kompressor Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Hva er det du er på jakt etter da? Siter Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 litt div egentlig.. senkesett, et friskt fjærbeinslager, sota baklamper.. litt div bare for og få den litt finere.. synes ikke helt jettaen er så utrolig vakkker da den er orginal så.. hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 eg har slike lykter tilsalgs + m3 speil med adaptere viss du har dører fra etter 88 mod. klare side blinkers. + potta:) meir på salg sida Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 husker faktisk ikke helt hvordan dører det var på den.. men tror det var 90 dører på den.. mye skulle du hatt for speilene da.? jeg må nok desverre ha sota baklamper. siden bilen blir en spesiell lillafarge.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 400kr for speila eller bud. viss du har eit heilt vindu i framdøra så har du dører fra etter 88 mod. har du to delt vindu så har du ikkje 88-dører og da passer dei ikkje dei er egentlig manuell justering fra utsida men eg har modda dei slik at man kan justere dei fra innsida med det orginale manuelle knotten på innsida. justeringa følger med så det er egentlig bare plugg & play. den eine adapteren har ein liten bulk etter eg skrudde den litt for hardt til men skal man lakke speila så er det bare til å sparkle over det Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 da er nok de speilene veldig interisange.. men må bare finne ut hvordan dører det var på den igjen.. hehe.. hvor mye senk er det dissa bilene fortjener a.? jeg pleier og senke alt jeg har veldig lavt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 alt kommer ann på kva felger du skal ha. du får den veldig lav viss du hiver på 80mm senk + senkeskåler på 15mm og små felger:):) hiv ut bilder da av jettaen. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Februar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 jeg har desverre ikke bilder av bilen enda.. men skal hente den om ca 2 uker.. så da blir det noe bilder da.. kjøpt meg 90 fanger i dag i hvertfall.. mangler bare til forran nå-.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg