Gå til innhold

jetta TD

Ranger emnet

beemern

Anbefalte innlegg

Da har jeg gått til innkjøp av en jetta 1,6TD 1986 mod...

Var og prøvde denne bilen i går, og skal hente denne om 2 uker..

Er det noe jeg bare "MÅ" kjøpe til denne bilen.? for og få den til og se litt bedre ut.? til en litt grei penge.. jeg har felger, øyelokk, ser den noe kul ut med runde lykter forran.? for jeg har et sett med sota fremlykter.. bilen er hvit og sølv, men skal nok lakkeres så fort som mulig.. :yak:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg gått til innkjøp av en jetta 1,6TD 1986 mod...

Var og prøvde denne bilen i går, og skal hente denne om 2 uker..

Er det noe jeg bare "MÅ" kjøpe til denne bilen.? for og få den til og se litt bedre ut.? til en litt grei penge.. jeg har felger, øyelokk, ser den noe kul ut med runde lykter forran.? for jeg har et sett med sota fremlykter.. bilen er hvit og sølv, men skal nok lakkeres så fort som mulig.. :yak:

Værså snill ikke sett på runde lykter, det gjør seg ikke på en jetta. Dem passer på golf men ikke jetta :scared :rockets

Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg har slike lykter tilsalgs

nyhekk2.jpg

+ m3 speil med adaptere viss du har dører fra etter 88 mod.

klare side blinkers. + potta:)

meir på salg sida

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

400kr for speila eller bud.

viss du har eit heilt vindu i framdøra så har du dører fra etter 88 mod.

har du to delt vindu så har du ikkje 88-dører og da passer dei ikkje

dei er egentlig manuell justering fra utsida men eg har modda dei slik at man kan justere dei fra innsida med det orginale manuelle knotten på innsida.

justeringa følger med så det er egentlig bare plugg & play.

den eine adapteren har ein liten bulk etter eg skrudde den litt for hardt til men skal man lakke speila så er det bare til å sparkle over det

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt kommer ann på kva felger du skal ha. du får den veldig lav viss du hiver på 80mm senk + senkeskåler på 15mm og små felger:):)

hiv ut bilder da av jettaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider