turbothomas Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 Torsdag 19. juni holdes det kurs i avansert kjøreteknikk på Vålerbanen - Norsk Trafikksenter. Dette holdes av Børre Skiaker sammen med en instruktør til. - Oppmøte 1630. - Teori 1700-1800 - Banekjøring 1800-2100 Maks 20 biler kan delta. Det vil være anledning å ta med instruktørene i bilen, evt la dem kjøre (hvilket er ganske interessant) BINDENDE påmelding skjer til MEG innen fredag 30/5 kl 1400. Det vil IKKE være anledning til å komme i etterkant. Hvis det ikke er tilstrekkelig med påmeldte innen 30. må vi droppe hele greia. Derfor; meld deg på med en gang! Første mann til mølla. Alle er velkommen! (dog forbeholder jeg meg retten til ekskludere tullinger) Pris? Rundt 750 kroner, avhengig av hvor mange som stiller opp. Ja, det er litt dyrt, men det vil være med to MEGET dyktige instruktører hele kvelden, og det vil være mer banetid enn du gidder å bruke. Nå har dere muligheten til å bevise at dere ikke bare har det i kjeften med "all show - no go" hehe Send meg en mail heimdal@gteiendom.no og få med navn, adresse, telefonnummer, biltype og nick på forumet. Husk lydkrav og hjelm ;) Siter Thomas 07 Commander 3,0 CRD 7 seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbothomas Skrevet Mai 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2003 Slutt med masinga! Det her tok jo helt av! -eller ikke.... Er virkelig ingen som er interessert i å kjøre på dette forumet? Har kun en som er påmeldt herfra. Har hittil 10 påmeldte - dvs det er like mange ledige plasser. Siter Thomas 07 Commander 3,0 CRD 7 seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbothomas Skrevet Mai 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Er det virkelig INGEN som vil være med på dette kurset? Har kun en herfra som har meldt seg på :eek: Kanskje det blir like stille på treffet til sommern også...? Hehe, men det vil si at det bare er posers inne på forumet her da? (og folk som ikke bor på Østlandet) :op 5 plasser ledig. (ca 4000 hk fordelt på de 15 som er påmeldt :cool: ) Siter Thomas 07 Commander 3,0 CRD 7 seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Originally posted by turbothomas 5 plasser ledig. (ca 4000 hk fordelt på de 15 som er påmeldt :cool: ) Yummy.. Gleder meg. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Originally posted by turbothomas Er det virkelig INGEN som vil være med på dette kurset? Har kun en herfra som har meldt seg på :eek: Kanskje det blir like stille på treffet til sommern også...? Hehe, men det vil si at det bare er posers inne på forumet her da? (og folk som ikke bor på Østlandet) :op 5 plasser ledig. (ca 4000 hk fordelt på de 15 som er påmeldt :cool: ) Jeg får vite fredagen om jeg kommer.. Å det er stor sjangse for at jeg kommer :D Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 jeg vurderer sterkt å komme! Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbothomas Skrevet Mai 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Okay, da er det spikret! :D Banen er bestilt, med foreløpig sikre 15 påmeldt. Har noen prospekts som bl.a. Jan H og Espen Ø som jeg avventer svar fra. Regner derfor med at vi skal klare å fylle de 20 plassene greit. Kommer til å være lite online før 2/6. Ring 41528485 hvis du vil ha en av de siste plassene. Betaling av kursavgiften kroner 750,- betales inn til konto 2050.03.96971. BTW: Det ventes et knippe gromme biler, men NT er sef ikke åpent for publikum denne dagen.... :D (EVOer, 2-320 hk SXer, Integra, turboaudis, S2000 og Preza) Dog skal vi alle kjøre pent! :titties: Siter Thomas 07 Commander 3,0 CRD 7 seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Jeg er interessert dersom torsdagen og fredagen er helligdager.. Hvis ikke, så blir det litt pes ¨å komme fra bergen!!(hadde jo fått mer kjøretrening når jeg kjørte til og fra:D) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbothomas Skrevet Mai 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 doh se på kalendern din gutt! Nei, det er en frittstående hverdag... EDIT: Det blir heller ingen sjikaner denne dagen for dem som lurer på det. Programmet for dagen kommer jeg tilbake med. Siter Thomas 07 Commander 3,0 CRD 7 seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Mai 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2003 Skulle gjerne stillt, men kjærra jeg vil bruke til det er ikke klar for sommerens dyst :( .....samt at huset har loppa lommeboka for endel tusen..... Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet Juni 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2003 Her er noen bilder jeg tok på kurset: http://www.impreza.sunndal.nu/kursvaaler/ Må også få med at det i mine øyner var et meget vellyket kurs.. Mye mere morro å kjøre uten sjikaner :) Litt kjipt at det ikke var tid så jeg fikk med meg instruktør ut på banen, men jeg lærte veldig mye av den dalen læll... Det vises vel litt på at jeg kjørte på 1.11.38 på Gamle (!!) Falken FK451.. Å til dere som ikke var der, synd for dere, dette anbefales ;) Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbothomas Skrevet Juni 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2003 Det var dumt du ikke fikk med deg en Jan! -men neste gang må du få med en ;) Jepp, det var en kjempefin kveld hvor de fleste fikk kjørt så mye de ville. Og ja, banen er helt annerledes uten dekkstabler! Skjønner virkelig ikke hvorfor ikke flere blir med på dette. Var helt støl i trynet etter å ha sitti med et fett glis hele kvelden. :D Siter Thomas 07 Commander 3,0 CRD 7 seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSE Skrevet Juni 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2003 Thomas, ingen bremselys der nei? Hehe. Veldig bra ;) Simen. Siter SSE S2K Monte Carlo Blue Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbothomas Skrevet Juni 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2003 Originally posted by SSE Thomas, ingen bremselys der nei? Hehe. Veldig bra ;) Simen. Hehe, fin den? ;) Etter å ha sitti på med deg gjennom der ca 10-15 runder skjønte (også) jeg at det går an å bremse inn i sjikanen, og ikke før. Det gikk _litt_ fortere da gitt :D Siter Thomas 07 Commander 3,0 CRD 7 seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RIA Skrevet Juni 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2003 Originally posted by turbothomas Det var dumt du ikke fikk med deg en Jan! -men neste gang må du få med en ;) Jepp, det var en kjempefin kveld hvor de fleste fikk kjørt så mye de ville. Og ja, banen er helt annerledes uten dekkstabler! Skjønner virkelig ikke hvorfor ikke flere blir med på dette. Var helt støl i trynet etter å ha sitti med et fett glis hele kvelden. :D Skjønner ikke jeg heller. Kan ikke tenke meg noe bedre å bruke opp en torsdag på, så ikke noe å lure på for de som har noen feriedager til gode. Rakk desverre heller ikke få med meg instruktør i bilen, men lå en 2-3 runder rett etter en som hadde med seg Skiaker. Så lyset etter det. :) Var enormt mye morsommere å kjøre helt uten sjikaner. Jeg er med neste gang! Takker for initiativet. Veldig bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg