SunnyGTi2.0 Skrevet Juni 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2003 Hva mener dere med sjikaner? :hvaskjera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blackice Skrevet Juni 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 Nå har det seg jo sånn at noen må jobbe også, :mad: så bare gni inn hva jeg gikk glipp av :D Siter Mvh David Vingerhagen Kjører en rød crx vt moddet med bremser og R dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbothomas Skrevet Juni 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 Originally posted by SunnyGTi2.0 Hva mener dere med sjikaner? :hvaskjera På Gatebil, Japsetreffet o.l. blir det plassert ut 4 dekkstabler på banen for å få ned farten. Dermed blir det 4 sjikaner ekstra... Skjønner du det nå? :op RIA: fikk ikke du med deg instruktør heller? Huff da, hadde intrykk av at alle fikk det jeg :rolleyes: Vel, jeg jobber med en ny dag nå - nye sjanser :D Siter Thomas 07 Commander 3,0 CRD 7 seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSE Skrevet Juni 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 Originally posted by turbothomas fikk ikke du med deg instruktør heller? Huff da, hadde intrykk av at alle fikk det jeg :rolleyes: Itte je hell, men pyttsan :D Neste gang kanskje, hvis du ikke legger det til en forbasket tirsdag eller onsdag da... :mad: :mad: :mad: S. Siter SSE S2K Monte Carlo Blue Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbothomas Skrevet Juni 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 Originally posted by SSE Neste gang kanskje, hvis du ikke legger det til en forbasket tirsdag eller onsdag da... :mad: :mad: :mad: S. Det er fullt på Vålerbanen. Er visstnok litt sent ute med bookingen... Siter Thomas 07 Commander 3,0 CRD 7 seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Panza Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Blir det noe ny slik kjøring med instruktører til høsten eller våren igjen ? Da vil jeg være med.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbothomas Skrevet August 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Originally posted by Panza Blir det noe ny slik kjøring med instruktører til høsten eller våren igjen ? Da vil jeg være med.. Tja, kanskje det... http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=14366 Hehe, se etter litt bedre under happenings du :D 20/8 kl 1700-2100. Send meg en mail! Siter Thomas 07 Commander 3,0 CRD 7 seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg