CalibR Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 Ifjor sommer så jeg en gul Alpine. Lingnede denne Noen her som kan si noe om bilen ? Fin bil er det ivhertfalll yummy Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 Så jo litt tøff ut... Interessant front på den: Teknisk: 1,6l Renault Rekkefirer, 8 Ventiler 5 trinns manuell 685kg tung 155hk Glassfiberkarosseri og bakhjulstrekk.. These small blue racers took victory in world famous rallies like the Rallye Monte Carlo. Høres gøy ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Mai 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 Originally posted by SunnyGTi2.0 Så jo litt tøff ut... Interessant front på den Teknisk: 1,6l Renault Rekkefirer, 8 Ventiler 5 trinns manuell 685kg tung 155hk Glassfiberkarosseri og bakhjulstrekk.. Høres gøy ut! Ja, det høres gøy ut ;). Spessielt med tanke på vekt og hestekrefter + at karroseriet er i glassfiber. Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 Du kan jo lese mer om den på UltimateCarPage Hvis du velger "Cars by brand" i menyen til venstre, kan du velge Alpina, og myse videre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Mai 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2003 Der har vi den riktige bilen --> :) Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Mai 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2003 Bildet jeg tok på Gatebil i dag jo :) Den fliste forbi oss da vi gikk langs veien og skulle inn på treffet, og jeg ble overrasket over hvor utrolig lav bilen var. Når jeg stod ved siden av den rakk den meg til midjen. Det står en stor artikkel om eieren i nyeste Autofil-bladet. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Juni 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 Er en bilforhandler i Kr.sand som har en sånn stående. Fullt rallyerigga SWEET:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Juni 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 Originally posted by Bullit Er en bilforhandler i Kr.sand som har en sånn stående. Fullt rallyerigga SWEET:D Stilig :D Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg