Tsbusa Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Har vært innom tanken på å ta av krom listene på hjulbuene.. Hva kan jeg forvente å finne der? hehe. tror dere det er rust der? jeg tør ikke ta de av før jeg har noen slags anelse for hva jeg finner... Og, er de 'limt' eller skrudd fast? Skrudd er vel det beste, så jeg kan skru de på igjen hvis det er rust der..:P :naaaws Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Har vært innom tanken på å ta av krom listene på hjulbuene.. Hva kan jeg forvente å finne der? hehe. tror dere det er rust der? jeg tør ikke ta de av før jeg har noen slags anelse for hva jeg finner... Og, er de 'limt' eller skrudd fast? Skrudd er vel det beste, så jeg kan skru de på igjen hvis det er rust der..:P :naaaws ikke uten grunn di kalles rustsamlere , rustlister osv :) hehe så eg ville vert forsiktig... kan jo prøve å se på innsiden litt først om det er noe igjen innforbi... heh Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Er dem skrudd så kan du regne med at det er bare rust der skruene sitter. Limt er egentlig bedre enn skrudd når det gjelder slikt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Jeg vil nok tru de er limt fast jeg... samme som dekalene Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Mine var skrudd = måtte sveise 4 plasser i hver skjermbue. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Refinement! Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 På nybilen min er de skrudd, og det er nok en del rust bak der skal du se Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg