Gå til innhold

Noen som har en forklaring ?

Ranger emnet

CalibR

Anbefalte innlegg

Titta litt på nettavisen der sto det følgende:

NY REKORD:

– Jeg er 125 år

Av: Ole Valaker 23. mai 14:16

Hvis pensjonsopplysningene er riktige, har en blind inder knust Guinness-rekorden for lengst levetid.

Habib Miyan mener seg berettiget til en plass i Guinness rekordbok. Ifølge Guinness er den 114 år gamle japaneren Yukichi Chuganji verdens eldste mann.

Miyan har hatt pensjon i over 65 år, forteller NTB-AFP.

På grunnlag av pensjonsopplysningene har myndighetene i Jaipur bekreftet at Miyan ble født 20. mai 1878. Banken som utbetaler pensjonen hans, synes han fortjener en ekstra oppmerksomhet på grunn av alderen.

– Vi leverer pensjonen hjem til ham, som en menneskelig gest, sier direktøren i den lokale filialen av State Bank of India.

Miyan har hatt pensjon siden 1938 og har vært blind i 50 år. Pensjonen utgjør 2300 rupier, som tilsvarer 300-350 kroner, i måneden. Han har ingen forklaring på sitt lange liv. Flere barnebarn og oldebarn er døde.

En ting jeg lurer på er hvordan personen har greid å leve så lenge ?

Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows

Through Gates And Opens 70 Flat To Finish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SunnyGTi2.0

Bare en tanke:

Se for dere å være pensjonert siden tredvetallet, og blind de siste femti årene... Hva gjør du på da?

Hørselen må være slitt, stemmen sløv, synet fraværende og bevegelsesmulighetene heller små...

Men det var da godt gjort... Det skal han ha...

Er enig der. Men hørselen og sansene er som regel bra på dem som er blinde. SVÆRT gode. Men i en sånn alder så er vell det meste utslitt. Rart han ikke er i Guines-rekordbok. Kan jo være det at han ikke liker det. Jeg vet ikke. Var bare en tanke som streifet meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merklige greier, det store mysteriet for meg er at han gidder! Om jeg blir så hærpa at jeg ikke kan kjøre mer så trekker jeg inn årene på dagen!

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja hadde ihvertfall ikke klart meg uten min kjære crosser jeg ihvertfall!

Men hmmmm sier ikke gla'nærdene noe sånn som drug abuse is life missuse??:cool:

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by daggis

Tror nok og han røyker en del hjernestimuli. Husker jeg så en reportasje på tv om en gammel fyr.. Kanskje han her.. Han røyket pipe, og den skal jeg love deg det ikke var vanlig tobakk i! :D

Kanskje det er defor dem har lengre levealder i nederland ifforhold til norge :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by as_no

Titta litt på nettavisen der sto det følgende:

NY REKORD:

– Jeg er 125 år

Av: Ole Valaker 23. mai 14:16

Hvis pensjonsopplysningene er riktige, har en blind inder knust Guinness-rekorden for lengst levetid.

Habib Miyan mener seg berettiget til en plass i Guinness rekordbok. Ifølge Guinness er den 114 år gamle japaneren Yukichi Chuganji verdens eldste mann.

Miyan har hatt pensjon i over 65 år, forteller NTB-AFP.

På grunnlag av pensjonsopplysningene har myndighetene i Jaipur bekreftet at Miyan ble født 20. mai 1878. Banken som utbetaler pensjonen hans, synes han fortjener en ekstra oppmerksomhet på grunn av alderen.

– Vi leverer pensjonen hjem til ham, som en menneskelig gest, sier direktøren i den lokale filialen av State Bank of India.

Miyan har hatt pensjon siden 1938 og har vært blind i 50 år. Pensjonen utgjør 2300 rupier, som tilsvarer 300-350 kroner, i måneden. Han har ingen forklaring på sitt lange liv. Flere barnebarn og oldebarn er døde.

En ting jeg lurer på er hvordan personen har greid å leve så lenge ?

Kanskje det er sånn man ser ut etter 125 år?

I am really not an violent man, but I think I have to kill someone

Lenke til kommentar
Del på andre sider