Gå til innhold

Lage ratt / pedaler stativ til konsol

Ranger emnet

Krishell

Anbefalte innlegg

Hei, vi har fått tak i noen seter nå og tenkte lage oss en ramme så vi kan slenge setene nedi og lage stativ til ratt / pedaler. Er det noen som har laget noen lignende og vil slenge ut noen bilder / info / tips? Please ikke sleng ut linker til ting som koster 10k +. Vi vil lage selv. Vet endel folk har laget selv så hoper på noen bilder etc :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener jeg har sett et hjemmelagd et på forumet før. Sikkert ikke noe problem å lage hvis man har sveiseapparat tilgjengelig. Du kan jo lage et kopi av de setta man får kjøpt?

Ja , kan jo det. men vil liksom ikke sitte på elkjøp ta noen mål etc hehe. Tenkte se om noen hadde noen smarte løsninger etc. men skal se litt rundt om i morgen hva de forskjellige åprodusentene har

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 stoler på samme ramme hadde jo vært ganske kjekt ja. men vet ikke om det er så smart mtp flytting etc.

Hvis vi tar utgangspunktet i 1stol da.

Justerings mulighet for pedaler er ikke så viktig ( da setet er flyttbart) men rattet derrimot. Børr kunne trekkes frem og tilbake ( mulig opp og ned? ). Har dere noen tips så kom med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Om du ikke kan sveise, så er det jo bare å snekre i vei. Kammeraten min lagde et nokså bra stativ til PS2, og det ble bra. Så ikke pent ut, men stolen var rimelig god å sitte i. (fra gamle jordebilen før den ble hugget. Setejusteringa funker osv.

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider