kay arne Skrevet Juni 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2003 Originally posted by SunnyGTi2.0 Føler denne tråden ble litt offtopic nå... Faktisk :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: det er bare for att ingen vil prate om pioneer:op :op Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InFlames Skrevet Juni 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2003 Originally posted by kay arne det er bare for att ingen vil prate om pioneer:op :op Pioneer jah :D Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Juni 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2003 Hva som er galt med pioneer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InFlames Skrevet Juni 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2003 Originally posted by SunnyGTi2.0 Hva som er galt med pioneer? :) hehe er vel egentlig ikke nå spess galt med pioneer etter mine erfaringer da. Har pioneer head unit. Men skal nevnes at jeg ikke har noen erfaring med høytalerene å forsterkerne demmes. Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Juni 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2003 Pioneer spillerne er supre. Subwooferne er meget bra til prisen. Forsterkerne er skrot. that's the truth Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Juni 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2003 Originally posted by RiZLa Pioneer spillerne er supre. Subwooferne er meget bra til prisen. Forsterkerne er skrot. that's the truth Stemmer godt det. Kan legge til at de aktive subkassene suger, mens høyttalerene er gode i forhold til pris. Multimedia biten er knallbra. Hmmmm.... RiZLa.. fra Fræna, Molde, interessert i bilstereo.. høres kjent ut.. Tidligere eier av en blå varebil med ODR ?? Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kay arne Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 odr, p99, p9 ja ja det er jo noe hehehe Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Juni 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2003 Originally posted by kay arne odr, p99, p9 ja ja det er jo noe hehehe 3 stk klassikere det ja.. på tirsdag etm.. fyrer jeg opp p9 min på det nye anlegget.. tror det blir bass nok ;) Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Juni 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2003 Originally posted by kay arne odr, p99, p9 ja ja det er jo noe hehehe Hva er det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Juni 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2003 Originally posted by SunnyGTi2.0 Hva er det? Det er Pioneer ODR (Optical digital reference), Pioneer DEX P99 og Pioneer DEX P9/DEQ P9. P99 var toppmodellen av vanlige cdspillere for en tre fire år siden år siden. Denne spilleren hadde ikke innebygget forsterker, men hadde lagt mye vekt på lydjusteringer og kvalitet. Denne kostet 9995,- og var mye brukt i bilstereokonkurranser. Hadde selv en sånn spiller.. kongebra i forhold til pris og utstyr. ODR var det beste Pioneer lagde på 90 tallet... Dette kom med masse separate deler:Cd spiller/kassetspiller/høyttalere/forsterkere/lydprosessorer osv.. Grisebra system med noen få svakheter, som effektsvake strømtørste klasse A forsterkere, lyssvakt display, noe vanskeøig å justere inn. Dette systemet er legendarisk i bilstereokonkurranser og det er fortsatt endel biler som stiller med dette. P9 er arvtageren til ODR. Forbedret, forenklet og billigere.Cd spiller og lydprosessor koster veil. 26000,- Dette er helt sjefs system. Her kan du stille alt sånn som du vil ha det, man har en utstyrsliste som er lang som et vondt år.. det råeste er at dette er et 4 veis system med separat 24 Bits D/A konverter til hver høyre/venste utgang (Sub/Low/Mid/High) totalt 8 stk !! Du har 31 bånds Eq separat høyre/venstre og full tidskompensering for hver høyttaler samt fullt 4 veis delefilter som er justerbart i alle himmeretninger for å nevne noe. Jeg har et sått sett i dag. Håper du ble litt klokere nå :-) Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Juni 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2003 Takker for grei forklaring RockfordSeat! Ble litt klokere nå ja :) Kan nesten virke som du har vært litt borti bilstereo :rolleyes: Peiling har du ihvertfall, virker det som.. Cd spiller og lydprosessor koster veil. 26000,- Er dette virkelig nødvendig? Greit nok at det sikkert er veldig mye finere lyd og sånn, men er lyden 26k finere? Hadde vært litt morsomt å hørt noe sånt en gang uansett.. Høres jo sikkert helt greit ut :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Hmmmm.... RiZLa.. fra Fræna, Molde, interessert i bilstereo.. høres kjent ut.. Tidligere eier av en blå varebil med ODR ?? Nope, Sorry. Holder på med et Infinity Og JBL prosjekt med En honda Civic A'la Fast And The Furious Style. :D Kay Arne : Så deg på våler i helga. :P Jeg var med broren min (han som hadde den svarte 3'ern som vant. :op ) Var fin den 3'ern din. Hvite felger liker tilsynelatende ikke dommerne. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Originally posted by SunnyGTi2.0 Takker for grei forklaring RockfordSeat! Ble litt klokere nå ja :) Kan nesten virke som du har vært litt borti bilstereo :rolleyes: Peiling har du ihvertfall, virker det som.. Det var meningen det ja.. har man konkurrert i bilstereo i noen år så lærer man seg noe :-) Er dette virkelig nødvendig? Greit nok at det sikkert er veldig mye finere lyd og sånn, men er lyden 26k finere? Hadde vært litt morsomt å hørt noe sånt en gang uansett.. Høres jo sikkert helt greit ut :rolleyes: For en vanlig bilist, nei... for meg ja.. forskjellen fra en vanlig spiller er vel som forskjellen på en Micra 1.0 og en Skyline R34.. Siden jeg stiller i en proff lydklasse, så trenger jeg noe av det råeste utstyret som er å få.. så da ble det bare sånn.. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kay arne Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Originally posted by RiZLa Nope, Sorry. Holder på med et Infinity Og JBL prosjekt med En honda Civic A'la Fast And The Furious Style. :D Kay Arne : Så deg på våler i helga. :P Jeg var med broren min (han som hadde den svarte 3'ern som vant. :op ) Var fin den 3'ern din. Hvite felger liker tilsynelatende ikke dommerne. :D nei dem gjorde nok ikke det i år, jeg vant jo i fjord så man kan jo ikke vinne vært år;) bilen min er jo ikke helt ferdig eller, mangler en vinge og noen nye lamper. jeg sa det før premie utdelinga att jeg ikke hadde mulighet til og få bedre en tredje plass så jeg fikk da rett.. dem var meget fine begge dem som kom før meg Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Originally posted by RiZLa Pioneer spillerne er supre. Subwooferne er meget bra til prisen. Forsterkerne er skrot. that's the truth Spillere: Behov-kurant spiller: alt over innstegsmodell Behov-Lyd: alle modeller over DEHP-77MP Høytalere: Ligg unna alt bortsett fra det dyreste setet Sub: Samme her.... Forsterkere: Crap ;-) MEN...det som forundret meg med den nye monsterbassen til Pionner..er at det ser ut som det er en liten designflaw på den... Har de i det hele tatt tenkt på kjøling til spolene?! @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg