Gå til innhold

Nytt beist fra Pioneer

Ranger emnet

SunnyGTi2.0

Anbefalte innlegg

Originally posted by kay arne

hehehe gøy og se att dere har god tro på dere selv, det er bra:rolleyes:

jeg venter på akurat dem samme delene fra zender og nye bak lamper selv jeg..

og crome passer jo ganske godt in med lexus lamper og polert rustfrit på vingen syns da jeg da:D

og min er orginal vr6 ikke 1.8

jeg har ikke klaget på min plasering, syns jeg var heldig som fikk premie i det hele tatt jeg, og bilen til broren din var en verdig vinnere fin bil..

tror jeg kommer en tur til molde faktisk

Den Vr6`n som kom på 2.plass kunne jo spart seg for å åpne panseret, var ikke gjort en skit, mens den som stod et par hakk lengre bort vart det jo pussa og lakka og greier.. Vet ikke hvordan motorrommet ditt var jeg Kay Arne men for å si d sånn, jeg synes din fortjente en 2.plass bedre enn den Vr6`n...

-91 VW Golf GTI 16V Wolfy

x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy

x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie

BIATCH!

www.kristingjonnes.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen som la merke til at det begynte å ta litt hardt på sparklet på bakluka til vinner golfen da? ......

Er også enig i at den 2 plassen ikke var fortjent. en her sier at bilen var helt strøken, men det var den altså ikke.

Er latterlig med kåringer når de driver på sånn..... Men kommer flere treff så vi får se hvordan det går. :)

Syntes Kay Arne sin 3er var i nærhet av vinnerens golf jeg og Rizla dummer seg ut ved å overvurdere brorens golf noe voldsomt. Ved så god selvtilit håper jeg de ikke vinner premier senere i år, så GO ON dere andre 3er golfer.

07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;)

94 Audi RS2

77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++

98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser

08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by tvindal

enten så har dere vært skjevøyd når dere sparklet bakluka eller så begynner sparklet å løsne...

Var ikke 100% strøkent nei...

Rizla: Er mange som bruker mye tid på biler ellers og som bruker den hver dag..... Da får det aldri blitt 100%.. Første året jeg hadde med 3'ern min på utstillinga pendla jeg 50' med den....

Og når jeg ikke gidder lakkere vært år så sier det seg selv at det blir steinsprut og sånn.....

Liker hvite felger forresten, hadde jeg giddet å hatt noe annet enn 15" hadde det blitt sånne som Kay Arne har, fikk dilla på de for 4 år siden, første gangen jeg så en Golf med de..... :rolleyes:

post-944-1380485149464_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rizla: Er mange som bruker mye tid på biler ellers og som bruker den hver dag..... Da får det aldri blitt 100%.. Første året jeg hadde med 3'ern min på utstillinga pendla jeg 50' med den....

Kjørte omtrent så langt vi og, og kanskje litt mer (er ikke helt sikker) 100% får ingen det, er så og si umulig.

Liker hvite felger forresten, hadde jeg giddet å hatt noe annet enn 15" hadde det blitt sånne som Kay Arne har, fikk dilla på de for 4 år siden, første gangen jeg så en Golf med de.....

Syns hvite felger er rått jeg, men jeg syns det hører hjemme på en japse helst. Men, fint var det.

Virker sikkert at jeg "skrøt" mye, men jeg prøvde bare på en rar måte forklare hva som er gjort, planer osv. Sorry 'bout that. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enten så har dere vært skjevøyd når dere sparklet bakluka eller så begynner sparklet å løsne...

Sorry, finner ingen store feil, men helt 100% perfekt er det ikke, det er det hverfall ikke mange som får til. :/

Bilde av den berømte "skjevøyde" resultatet av sparklingen. :D

DSCF0061.JPG

Og et annet bilde som en eller annen "gauk" tok på våler.

DSCF0062.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RiZLa

borabora :

Var den der røde 3'er din?

bøserblick, 4'er lykter, 16" felger eller no.

Fin, men ikke spesiell.. :P

Yepp, og er 15" da.....:rolleyes:

Og hvite baklykter, tatt bort bakvisker, vr6 leppe, 60 mm senkesett, monovisker, 4'er sideblinklys, spredere, Focal høyttalere, basser, Audison forsterker, RF kondensator, Pioneer 9100 spiller +++. Alt ble kjøpt i 2000-2001. Og da kjørte jeg på den 70000 km.

Kjører broren din det på sin i år? Var det jeg mente, ikke at den ikke hadde gått 50'..... ;)

Ja Kay Arne din er fin. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da kjørte jeg på den 70000 km.

Mer, tror jeg. :P

Måtte bytte ut speedometeret p.g.a for lang kjøring i forhold til forsikringa. Hadde kjørt 30.000 for mye, tror jeg.

Bruker den på jobb hver dag og MYE ellers.

Men, dum diskusjon uansett..

Focal og audison rocker. :P

Blir et demobygg med Infinity Kappa Perfect og JBL eller LA storm forsterkere,Pioneer dex-p9r HU, og stinger expert kabling og kondiser. :P

Blir rått, så og si ferdig med lyddemping nå. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Originally posted by SunnyGTi2.0

Spillere:

Behov-kurant spiller: alt over innstegsmodell

Behov-Lyd: alle modeller over DEHP-77MP

>>>>Tenkte å gå for DEH 7400MP eller DEH 8400MP. Disse er vel greie? Tror helst det blir 7400'en, da jeg liker denne bedre :)

Kjøpte meg en DEHP-77MP for noen dager sia, veldig fornøyd så langt, pent design på den og..

Skal hente audison forsterker og Fokal bassere i dag :> *glede seg*

01' VW Polo Edition

98' Ford Courier 1.3 (SOLGT)

86' VW Golf GTI-T (prosjekt)

00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider