nikko2k Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Noen som har peiling på priser på H&R fjærer. jeg har et senkesett til opel vectra b trur jeg for de passet ikke på min a. står i tuv papirerne at det er til vectra b. de er importert å derfor har jeg ingen kvitering, noen som vet hva jeg kan ta for disse, de er 40mm senkesett. har tuv papirer osv. noen som vet hvor det er billige senke sett til vectra a? :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AtoX Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Dette e vel ganske usaklig :D Men lurte på om du kansje kunne ta kopi av tuvpapirene å sende til meg i mail? Eg har isje papirer på mitt senkesett å ska snart te eu-godkjenning :D Siter Opel Vectra B Kilmanjaro avisbudsykkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikko2k Skrevet Februar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 ja kanskje litt usakelig, men det er irriterende at verkstedet satte på noe som ikke passet 100% men vet du om noen priser? kan faxe deg tuv papiret om du vil ha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AtoX Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Lite brukt? Kjøpte vertfall mitt brukt for 3500. Men du kan nok få mer, om det ikke er så gamelt? Men verksted gjør alt for å tjena penger de vettu. jer faen. Har mange goe historier me drid fra versted sjøl :( Siter Opel Vectra B Kilmanjaro avisbudsykkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UrGe-BoY Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Selger H&R fjærer f.eks på http://www.powerzone.no Link til senkefjærer 30mm fjærer til 2030,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikko2k Skrevet Februar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 H&R Senkefjærer - 40mm - Opel Vectra B, fra 926kg front aksel vekt. 10/95-02. Består av 4 stk fjærer. TUV-Godkjent. det er det jeg har, jeg har brukt det 1 mil til vi skjønte at noe var feil. gi bud om noen er interisert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg