Espen|3k Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Hehe, sett videoen et par ganger, fet den :D Kult at den blir godkjent! Støvsugervitsen var bra :D Morsomme fyrer, vill latter på han ene... Var overhodet ikke mulig å forstå noe av det han sa angående hvordan han "fekk" bilen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Ser ut som de har det veldig morro sammen når de jobber de der, og for meg som kommer fra Trøndelag så er dialekten det minste problemet her. :D Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 haha, jævla bra latter på kisen. men fy faen for ei syk bil. Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg