Brembo Skrevet Mai 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2003 Jeg kom hjem inatt og tror du ikke katta mi hadde dratt inn bikkja til naboen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggE Skrevet Mai 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2003 Originally posted by Brembo Jeg kom hjem inatt og tror du ikke katta mi hadde dratt inn bikkja til naboen. Fy faen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DruZella Skrevet Mai 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2003 Flotte unger det der hadde blitt :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Mai 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2003 å fytti katta,nå er det slutt på at bulldoggen min skal springe rundt å jakte katta til naboen altså. Isolering fra andre dyr tror jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brembo Skrevet Mai 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2003 Originally posted by pahf å fytti katta,nå er det slutt på at bulldoggen min skal springe rundt å jakte katta til naboen altså. Isolering fra andre dyr tror jeg :) Faen er det bikkja di som har rota med katta mi...... jeg har begynnt å lære dyra mine selvforsvar nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggE Skrevet Mai 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2003 Originally posted by Brembo Faen er det bikkja di som har rota med katta mi...... jeg har begynnt å lære dyra mine selvforsvar nå. Hehe:D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorn Skrevet Mai 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2003 Hoho... Sigge, har du vært på hjemmesida mi og rappa bilde av hjulet mitt til avataren din? :D Siter -Bjørn '95 Nissan 200SX (Project Racing) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggE Skrevet Mai 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2003 Originally posted by Bjorn Hoho... Sigge, har du vært på hjemmesida mi og rappa bilde av hjulet mitt til avataren din? :D Nope, fant den på 200sx forumet. Vil du att jeg skal fjerne den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorn Skrevet Mai 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2003 Neida bare følte meg beæret jeg :D Siter -Bjørn '95 Nissan 200SX (Project Racing) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggE Skrevet Mai 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2003 Originally posted by Bjorn Neida bare følte meg beæret jeg :D Oki:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg