Polo Classic Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 På den i Mogreina på E6 kan jeg lett ha 90km/t på speedometeret uten å bli tatt i 80-sona i hvertfall Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 De på E6/Halden var hvertfall satt til å utløse 6 km/t over. Altså 86 km/t. Men dette var for noen år siden, vet ikke om det er det nå lenger. Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Merker man hver gang man blir tatt av fotoboks? blitz f eks? Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 På den i Mogreina på E6 kan jeg lett ha 90km/t på speedometeret uten å bli tatt i 80-sona i hvertfall Prøvd med feil dekk på bilen? En annene bil? lurer på om det endrer seg gitt..... Foto boksene Lyser opp RØDT. Synes lang vei. Du merker det for og si det slik. Men de på lillehammer er det ikke noe blits på så vidt jeg vet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Prøvd med feil dekk på bilen? En annene bil? lurer på om det endrer seg gitt..... Foto boksene Lyser opp RØDT. Synes lang vei. Du merker det for og si det slik. Men de på lillehammer er det ikke noe blits på så vidt jeg vet. Har prøvd både med min Golf V som har forholdsvis nøyaktig speedometer, og med min Polo III G40, som har ganske unøyaktig Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NAnders Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 For å si det sånn, folk som påstår at de kanskje har blitt tatt i box har ikke det den blitzen ser du den er jo nesten trafikkfarlig, og dem som ikke ser blinket burde vært avskilta :P Siter _____________________________________ VW Caddy 1,4 1996 Giant XTC 860 med hydr. skivebremser "This thing does a billion miles pr hour, and i know this for a fact beacuse i've tested it" Jeremy Clarkson Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
el_nino Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Den blitzen er fort merkbar for å sei det sånn. Dessverre opplevde eg den idag. Køyrde i Bergen for første gang idag. Og politiet har gjort noko smart med å sette to fotobokser rett etterkvarande i Fløifjellstunnelen. Maks 100meter i mellom trur eg. Eg låg i venstre fila, litt over fartsgrensa (det innrømme eg), og ante fred og ingen fare. KLAK! Eit raudt blits rett i fjeset. Bremsa så faen, og la meg i høgre fil. KLAK! Ein fuckings gang til. Men der må det vere feil. Speedomternåla mi hadde nett så vidt runda 80kmt(noko som er fartsgrensa der). Men likavel vart eg "blinka", vart forundra over det. Muleg eg vart forbikøyrt akkurat der, og det var difor det blinka. menmen, ventar på brev i posten eg no... :/ For å sei det sånn, trur eg har aldri har holdt meg etter fartsgrensene så mykje som eg gjorde etter dette skjedde. Er heilt klart ein lærepenge.... Siter `00 Audi TT 1,8 TQ `95 Honda Civic LSi Coupe [solgt] `87 Nissan Bluebird [spikar] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NAnders Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Den er kjip, faen den følelsen å se boksen også blinker det er kjip, jeg var jo tross alt heldig og slapp unna prikker, dem er mer irriterende enn bota føler iallefall jeg, selv om det svir det også..... Ble møk sint og slo på rattet det jeg klarte jeg :P temprament er fint igrunn.... Har dem begynt med de gjennomsnits boksene?? Siter _____________________________________ VW Caddy 1,4 1996 Giant XTC 860 med hydr. skivebremser "This thing does a billion miles pr hour, and i know this for a fact beacuse i've tested it" Jeremy Clarkson Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leddy Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 caddyen din kan ha 80km/t på speedo forbi boksene på e18 askim-->mysen hvertfall.. kjører strekningen ofte med lik caddy og tester ut :) Siter Ring-fan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg