Anders Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Skjedd noe mer da? ;) Nah ... "vinterferie" :-) er det lov å komme med et lite tips/hint/forslag? Hvis du tar av railsa ser bilen en god del lavere ut....billig "styling" :driving Takk for tipset. :thanks Men jeg liker de på, syntes det kler bilen. :popcorn Siter Bilforumet.noIrc Admin- 2011 Volvo V60 R-Design- 2003 Toyota Rav4- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^celica^ Skrevet Mars 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 gammel tråd.. men prøver:hellothere: skal kjøpe med v40 fase 2 eg også, har jo helst lyst på T4, men ser at det er meeget lite (ingenting) av de til salgs, er lite med 2.0T også, men det er jalfall mulig:D Det eg lurer på er om går denne bra? (har du trimmet? chip? ) går den bedre enn a4 stv 1.8T? har lest litt at stemplene på 2.0T fase 2 er litt dårlige, om det har noen betydning for litt trim veit eg ikkje men. håper andre med samme motor kan svare også:) morten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet April 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Bilen går bra orginalt, er 163 hk i den. Med trim så blir det ca 200. Du skal ikke trimme for mye (mer enn chip) på den motoren, uten å bytte diverse andre ting også. Siter Bilforumet.noIrc Admin- 2011 Volvo V60 R-Design- 2003 Toyota Rav4- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet April 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Liten oppdatering. Byttet gitteret bak, fra skrikende sølv, til tøft sort. ;-) (bilder kommer) Siter Bilforumet.noIrc Admin- 2011 Volvo V60 R-Design- 2003 Toyota Rav4- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superb 4x4 Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 venter spent på blder:) Siter 2014 Skoda Superb, produksjonsuke 42 x2004 Ford Mondeo ghia X x2005 Volvo V50. x1999 VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazynor Skrevet April 27, 2007 Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 ja få ut no bilder a andeeeeeeers :deng heeh Siter Kenny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Her er bildene fra nettingbytte, jeg skrev tidligere at jeg syntes det "skrek" litt i sølv, så nå er sort montert, og det var ikke feil.... Jeg ville få tak i samme som grillen til luftinntaket under i front, men det er ikke bare bare å få tak i, og jeg har hørt med alt fra stansefabrikker, nettingmakere.... :-( Det som går an er å montere f.eks en 740 grill, men jeg vet ikke om den er lang nok. Får se det an litt. Noen skarpøyde sjeler ser kanskje at det er et ekstra hull i nettingen bak. Det er bestilt dobbelt blås, som skal inn der :-) Siter Bilforumet.noIrc Admin- 2011 Volvo V60 R-Design- 2003 Toyota Rav4- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 jeg har en tubogrill liggende ;) kan møte deg på strømmen i dag så kan du jo se ;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo v40 t4 Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Så bra ut dette ja. Noen planer videre da? Siter Mvh Christine :) http://www.bergen-gatebilklubb.no T4: http://bilforumet.net/showthread.php?t=115531 240:http://bilforumet.net/showthread.php?t=126103 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olejjensen Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 gammel tråd.. men prøver:hellothere: skal kjøpe med v40 fase 2 eg også, har jo helst lyst på T4, men ser at det er meeget lite (ingenting) av de til salgs, er lite med 2.0T også, men det er jalfall mulig:D Det eg lurer på er om går denne bra? (har du trimmet? chip? ) går den bedre enn a4 stv 1.8T? har lest litt at stemplene på 2.0T fase 2 er litt dårlige, om det har noen betydning for litt trim veit eg ikkje men. håper andre med samme motor kan svare også:) morten. Hei;-) Ville bare si at t4 er mere trimmingsvillig enn 2,0t... t4-en kan du chippe til 270hp mens den største chippen jeg har funnet til 2,0t er på 204hp... meen jeg har t4 selv, og jeg kan si deg at 200hp er egentlig optimalt i den bilen... noe mere så vil den bare spinne, selv med koni og zr-dekk... 2,0t går ca like godt som a4 1,8t, men bedre enn 1,8tq... t4 er 1,5sek. raskere enn 1,8t 0-100..;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 jeg har en tubogrill liggende ;) kan møte deg på strømmen i dag så kan du jo se ;) Vi får se på det da vetu :-) Så bra ut dette ja. Noen planer videre da? Ja, skal bytte eksosen til sportkat og dobbelt blås bak. Hei;-) Ville bare si at t4 er mere trimmingsvillig enn 2,0t... t4-en kan du chippe til 270hp mens den største chippen jeg har funnet til 2,0t er på 204hp... meen jeg har t4 selv, og jeg kan si deg at 200hp er egentlig optimalt i den bilen... noe mere så vil den bare spinne, selv med koni og zr-dekk... 2,0t går ca like godt som a4 1,8t, men bedre enn 1,8tq... t4 er 1,5sek. raskere enn 1,8t 0-100..;-) Det er rett som du sier, T4 er mye mer trim vennlig. 2,0T kan chippes m.m. og antatt hestuttak er ca 230-240. Etter det må du brått skru litt motor og bytte deler. Å si at 2.0t spinner ved passering av 200 hester er jo nesten morsomt, siden den har antispinn :blah: Siter Bilforumet.noIrc Admin- 2011 Volvo V60 R-Design- 2003 Toyota Rav4- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Bilder av sotede markeringslys: Med lys, dårlig bilde :-( Siter Bilforumet.noIrc Admin- 2011 Volvo V60 R-Design- 2003 Toyota Rav4- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^celica^ Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 blei møkje finare det ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 blei møkje finare det ja! Takk, jeg syntes også det ble bedre, men jeg er litt usikker på om det ble for mørkt. Update: Hva skjer når 5 cm fortauskant møter glassfiber? Så da var det på med original fangeren med sportleppe igjen.:watchout Anyway: Eksosen er i "hus" og venter på time hos "doktoren" :volvopower: Siter Bilforumet.noIrc Admin- 2011 Volvo V60 R-Design- 2003 Toyota Rav4- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo v40 t4 Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Å nei så kjedelig da :( Går vel fint ann å fikse det vel? Monterer du ikke eksosen selv? Hvilket anlegg har du kjøpt? Siter Mvh Christine :) http://www.bergen-gatebilklubb.no T4: http://bilforumet.net/showthread.php?t=115531 240:http://bilforumet.net/showthread.php?t=126103 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg