Gå til innhold

Anders sin V40 - Rulle

Ranger emnet

Anders

Anbefalte innlegg

Skjedd noe mer da? ;)

Nah ... "vinterferie" :-)

er det lov å komme med et lite tips/hint/forslag? Hvis du tar av railsa ser bilen en god del lavere ut....billig "styling" :driving

Takk for tipset. :thanks

Men jeg liker de på, syntes det kler bilen. :popcorn

Bilforumet.no
Irc Admin
- 2011 Volvo V60 R-Design
- 2003 Toyota Rav4
- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
  • Svar 144
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

gammel tråd.. men prøver:hellothere:

skal kjøpe med v40 fase 2 eg også, har jo helst lyst på T4, men ser at det er meeget lite (ingenting) av de til salgs, er lite med 2.0T også, men det er jalfall mulig:D

Det eg lurer på er om går denne bra? (har du trimmet? chip? ) går den bedre enn a4 stv 1.8T?

har lest litt at stemplene på 2.0T fase 2 er litt dårlige, om det har noen betydning for litt trim veit eg ikkje men.

håper andre med samme motor kan svare også:)

morten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Her er bildene fra nettingbytte, jeg skrev tidligere at jeg syntes det "skrek" litt i sølv, så nå er sort montert, og det var ikke feil....

Jeg ville få tak i samme som grillen til luftinntaket under i front, men det er ikke bare bare å få tak i, og jeg har hørt med alt fra stansefabrikker, nettingmakere.... :-(

Det som går an er å montere f.eks en 740 grill, men jeg vet ikke om den er lang nok. Får se det an litt.

517_IMG_1974_1.jpg

517_IMG_1975_1.jpg

517_IMG_1972_1.jpg

Noen skarpøyde sjeler ser kanskje at det er et ekstra hull i nettingen bak.

Det er bestilt dobbelt blås, som skal inn der :-)

Bilforumet.no
Irc Admin
- 2003 Toyota Rav4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gammel tråd.. men prøver:hellothere:

skal kjøpe med v40 fase 2 eg også, har jo helst lyst på T4, men ser at det er meeget lite (ingenting) av de til salgs, er lite med 2.0T også, men det er jalfall mulig:D

Det eg lurer på er om går denne bra? (har du trimmet? chip? ) går den bedre enn a4 stv 1.8T?

har lest litt at stemplene på 2.0T fase 2 er litt dårlige, om det har noen betydning for litt trim veit eg ikkje men.

håper andre med samme motor kan svare også:)

morten.

Hei;-) Ville bare si at t4 er mere trimmingsvillig enn 2,0t... t4-en kan du chippe til 270hp mens den største chippen jeg har funnet til 2,0t er på 204hp... meen jeg har t4 selv, og jeg kan si deg at 200hp er egentlig optimalt i den bilen... noe mere så vil den bare spinne, selv med koni og zr-dekk... 2,0t går ca like godt som a4 1,8t, men bedre enn 1,8tq... t4 er 1,5sek. raskere enn 1,8t 0-100..;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en tubogrill liggende ;) kan møte deg på strømmen i dag så kan du jo se ;)

Vi får se på det da vetu :-)

Så bra ut dette ja. Noen planer videre da?

Ja, skal bytte eksosen til sportkat og dobbelt blås bak.

Hei;-) Ville bare si at t4 er mere trimmingsvillig enn 2,0t... t4-en kan du chippe til 270hp mens den største chippen jeg har funnet til 2,0t er på 204hp... meen jeg har t4 selv, og jeg kan si deg at 200hp er egentlig optimalt i den bilen... noe mere så vil den bare spinne, selv med koni og zr-dekk... 2,0t går ca like godt som a4 1,8t, men bedre enn 1,8tq... t4 er 1,5sek. raskere enn 1,8t 0-100..;-)

Det er rett som du sier, T4 er mye mer trim vennlig.

2,0T kan chippes m.m. og antatt hestuttak er ca 230-240.

Etter det må du brått skru litt motor og bytte deler.

Å si at 2.0t spinner ved passering av 200 hester er jo nesten morsomt, siden den har antispinn :blah:

Bilforumet.no
Irc Admin
- 2003 Toyota Rav4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
blei møkje finare det ja!

Takk, jeg syntes også det ble bedre, men jeg er litt usikker på om det ble for mørkt.

Update:

Hva skjer når 5 cm fortauskant møter glassfiber?

517_IMG_0016_1.jpg

Så da var det på med original fangeren med sportleppe igjen.:watchout

Anyway:

Eksosen er i "hus" og venter på time hos "doktoren" :volvopower:

Bilforumet.no
Irc Admin
- 2003 Toyota Rav4

Lenke til kommentar
Del på andre sider