golfcab Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 blir sporvidden endret noe når man bygger om til skiver bak på en golf 1?eller blir den identisk med det som er orginalt.. Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Uten at jeg har målt, kan jeg ikke fatte eller begripe at så skal være tilfelle. Plassbehov/problemer endra seg i alle fall ikke på bilen min, hvilket i og for seg burde bekrefte antagelsen min. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet Februar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 takker.stemmer nok dette..men man vet jo aldri :) Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg