Polizei Skrevet Mai 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2003 Har inhandlat de lite större spakarna till golfen min!! Nån som vet om de passar direkt på?? Är lite nyfiken på det ska ner på verkstan och montera på måndag så det märks väll då annars!! Hittade denna sida med http://www.golf2.dk/guider/intervalvisker.htm Frågar då har inte jag intervalvisker redan på bilen min?? i det läget man har spaken neråt är det ju interval!! Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Mai 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2003 Kollade på armen till den danska sidan och sen på min och de ser ju olika ut??? Kanske bilden på den danska sidan är nån snikmodell utan intervalvisker?? Här kommer en bild till på det ja köpte hos huggarn!! Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Mai 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2003 En till... Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Mai 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2003 Och en till!! Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mai 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2003 Armen på den danske siden har vel ikke kjøre computer. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Mai 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2003 Originally posted by SpeedWell Armen på den danske siden har vel ikke kjøre computer. Jag såg den hade gammla spakarna med!! Har kollat upp nu och det ska inte vara problem att byta det enda som behövs är handskarna (Kontakter) till dessa då de gammla inte passar på men alla sladdar finns i alla fall!! Om nån testat och byta så ge tips om ni har!!! Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Juni 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2003 Har du fått det til å passe nå, Polizei? Mye jobb? Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Juni 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2003 Japp nu är det på plats och fungerar kanon =) Men vilket jobb!! Och nu vet ja hur det ligger till... De här feta spakarna har inte samma fästen som de små.. heller inte samma rattstång eller rattlås!! Lättast hade varit att byta det med då hade det nog gått lättare.... nu fick ja bygga om fästen och flytta in rattlåset på axeln för att inte rattnavet skulle dras in i spakarna då ratten drogs åt!!! Man kan säga så här ingenting passade!! Men allt går att lösa!! Går att byta till de feta med utan att bygga om men då måste man ha den tidiga modellen av de feta från 88 de har inte varningblinkers bakom ratten!! Då går det nog lättare :) Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Juni 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2003 Synd...hadde et håp om at det var sånn "nesten" straight forward...kult at du ikke gir opp men løser problemet!! Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg