lekelars Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 ikke helt enkelt å skifte farge i paint, hehe.. tok fra en alfa denne gangen=) ORG: [/img] PAINTMOD: Noen andre som har moddet i paint? Siter Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Heaheahea! Eid det der :D:D Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurleY Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Hvorfor bare ikke skaffe seg photoshop?? Siter Kristian Bjørke Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Kan ha nooe med at Photoshop koster mye penger... Jeg kan anbefale trådstarter Gimp, med plug-inen GimpShop. Gratis alternativ! X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurleY Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Kan ha nooe med at Photoshop koster mye penger... Jeg kan anbefale trådstarter Gimp, med plug-inen GimpShop. Gratis alternativ! X Man kan jo laste ned en Trial verson på adobe sine hjemmesider.,., Siter Kristian Bjørke Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 haha, men for og vare en paint mod så er den jo meget fin. Men sier det samme: Skaffe deg Photoshop !! Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekelars Skrevet Februar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 får se om en stund om e skaffer meg photoshop... men er mye penger for et dataprogram.... ikke det e prioriterer akkurat nu... happyhappy Synes den ble kul jeg :cocain: Bare å finne seg en alfa romeo, en vinkelsliper og rød lakk på sprayboks fra Europris Devil Siter Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l1th1um Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 haha, men for og vare en paint mod så er den jo meget fin. Men sier det samme: Skaffe deg Photoshop !! Enig med Musti. Fatter ikke hvordan det er mulig å få det så bra i Paint! :D Siter [-] 01` Ford Mondeo 2,0i [x] 99` VW Golf IV 1.6i - Solgt [x] 93` Fiat Uno 1,1iES - Solgt "Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals ... except the weasel." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yota4ever Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Slår meg sammen med dere,skaff deg photoshop! :ass Siter Hvordan hadde verden sett ut uten Toyota? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GreenMile Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 jaja.... det finnes jo en ul***** mulighet adressen er jo bare pir******.org så er saken i boks=) Siter There's no replacement for displacement Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 jaja.... det finnes jo en ul***** mulighet adressen er jo bare pir******.org så er saken i boks=) sant det. ***atebay.*** er en mulighet Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 sant det. ***atebay.*** er en mulighet Stemmer det :) Heahea... Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Synes den ble kul jeg :cocain: Bare å finne seg en alfa romeo, en vinkelsliper og rød lakk på sprayboks fra Europris Devil Bare jeg som ikke sjønner det med alfaen? Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 hehe, tøff, og litt uvanlig modd! :D Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Kan ha nooe med at Photoshop koster mye penger... Jeg kan anbefale trådstarter Gimp, med plug-inen GimpShop. Gratis alternativ! X Bruker Gimp 2 jeg. Gratis, funker fett, og like bra, og mer brukervennelig, som/enn Photoshop! Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg