lekelars Skrevet Mars 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Bruker Gimp 2 jeg. Gratis, funker fett, og like bra, og mer brukervennelig, som/enn Photoshop! tar vel en stund å sette seg inn i photoshop, kan e tenke meg til :) Siter Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Ja, Gimp er langt enklere.. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekelars Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 HOT oppdatering, Primera in flames! (lol?) :rolleyes: hehe=) [/img] Siter Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderss Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Utrolig bra til å være i paint! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 nærvepro Pain(t)modder duja:D:D:D:D Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Bare jeg som ikke sjønner det med alfaen? jeg lurer bittelitt jeg også=) Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Tok den nå,men tok den ikke når bildet ikke kom opp :P Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekelars Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Tok den nå,men tok den ikke når bildet ikke kom opp :P ah.... forsto ikke den helt før nå e... KAN NOEN FOR F::: FORKLARE MEG HVA DENNE BETYR??!! (:phatyo ) Siter Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Dats Phat Yo Det er kult, hei! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg