enC|ave Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Skulle senke gliset i dag. Løste av stabstaget, styrekula, kaliperen. Løste så mutteren på øvre bærekule, brukte et kubein for å få kula til å slippe. Det smalt sånn som det normalt gjør, men det som skjer er at når jeg skal skrue av mutteren så går selve skruen rundt også. Dette skal vel ikke vere sånn??? Har ikkje gjort dette på andre kuler jeg har løst i hvert fall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 neei, skal ikke gå rundt, om jeg har misforstått deg rett. Bærekula di er fucked. Kjøp ny Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 sett spenn under kula så går den nok fint opp skal du se.. hvis den står "riktig" vei, altså kula peker nedover og bolten oppover er det bare å bruke en jekk å jekke opp kula til du får skrudd av bolten. Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enC|ave Skrevet Februar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Fikk nettopp pusteproblemer, kikka på Mekonomen. Kosta nesten 450,- for ei ny ei. Finnes det ikke plasser hvor jeg kan få ei ny ei billigere?? Gidder ikker å slakte den andre Asconan.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Jeg har kanskje, men da må du vente 4-5 dager. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enC|ave Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Ferdig nå;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amitraxx Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Det er helt vanlig at denne går rundt og det gjør slett ingen ting. Det som ikke skal skje er at det blir hull i gummien eller at kula slarker.. man må sette spenn under med f.eks en jekk. Men nå er det vel i orden så :) Siter 2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI 1998 Ford Mondeo 2.0 16v 1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan 1992 Honda Prelude 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Bare adder meg til Amitraxx, helt normalt at kula sviver, artig problem egentlig :) Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enC|ave Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Var det jeg fant ut og derfor jeg ble ferdig:P Edt. Grunnen til at den går rundt er at det er en kon som skal holde den fast. Fant det ut når jeg kikka litt nærmere på det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mantapanta Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 ga 200 spenn for den på wolf æ... rart at mekonomen var så mye dyrere Siter Im lucky manta power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg