emphezis Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Hei! Er det mulig å ettermontere chromlister rundt vinduer? Og på en måte som gjør at det ser helt originalt ut og holder seg like bra? Pris på dette? Bil uten chrom-lister: Siter Bil: Audi A4 1.8TQ Avant 2003-mod Web: http://voluz.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Vet at Streetdesign.no selger noen kromlister, hvor godt de sitter er jo en annen sak da... Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Selger noen kromlister i sverige også men ser jo ikke helt orginalt ut da du må lime de selv rundt hele og kutte til osv.. Møller også skal ha dette.. Men om det blir bra og ikke harry er en annen sak ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emphezis Skrevet Februar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Hm... tror jeg står glatt over. Da får jeg heller vente til jeg finner en som har. :P De fleste har jo så... fant bare en knall bil, og den hadde selvsagt ikke. :P Siter Bil: Audi A4 1.8TQ Avant 2003-mod Web: http://voluz.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Typisk det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Må du ha de listene a? Like fint uten egentlig Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emphezis Skrevet Februar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Må du ha de listene a? Like fint uten egentlig Hehe... foretrekker egentlig biler med chrom ja. Før var det ut, nå er det inn igjen.. så bilen ser litt mer moderne ut med, hehe. :P Liker det dessuten godt uavhengig av mote/trend også... :P Om det skal være uten chrom så skal det være HELT uten chrom. Altså svarte rails på taket også. Mens denne har chrom rails, men svarte lister. Blir ikke gjennomført nok for meg. ;) Men bil med svarte lister, svarte rails og sota vinduer er jo knall... spesielt om den er svart. ;) Siter Bil: Audi A4 1.8TQ Avant 2003-mod Web: http://voluz.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 du er alt for kresen :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Om det skal være uten chrom så skal det være HELT uten chrom. Altså svarte rails på taket også. Mens denne har chrom rails, men svarte lister. Blir ikke gjennomført nok for meg. ;) Men bil med svarte lister, svarte rails og sota vinduer er jo knall... spesielt om den er svart. ;) Den kan jeg slenge meg med på ;) La ikke merke til at det var chrome rails. Men ja, burde være gjennomført hvis du først skal gjøre det :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg