Gå til innhold

Ny golf 1

Ranger emnet

capri x-pack

Anbefalte innlegg

Som sagt nytt prosjekt, dette blir faktisk min 4. ener men før har de kun gått som "slaver" i pendler kjøring. Denne har jeg da helt andre planer med.

Men, som ikke akkurat aktiv bruker på forumet her.. Har jeg ikke peiling på hvordan jeg legger ut bilder, tenkte dere skulle få bli med og gi meg råd og vink underveis her.

Så hvis noen kan ta seg bryderiet med og lære en "gamling" det hadde det vært fine greier helpme

e370f600.jpg

Men se nå gitt happyhappy

nissan 200sx(gate/drift)

xr2-86(selges)

xr2-87(prosjektRST)

ford fiesta -84(goo bilen selges)

Jetta 2-door -86(selges)

Cortina 2-door -70(vurderes solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er godt og høre, dette er en ny sjanger for meg. Har mest drevet med gammel (å detta blir vel som og banne i kjerka) eee kremt host.. ford.

Men har som sagt slitt ut noen golf diesel på pendling, men utover at de var billige i drift på alle vis.. Kan jeg vel ikke si at jeg har hatt så stor interesse for bilene.. FØR NÅ..

Hva planen med denne er...vel litt kan jeg jo si, den kommer til og beholde orginal fargen.. og det kommer nok til og sitte 13" hjul på den..

Men rolig oppdateringer kommer, får ikke begynt skikkelig på denne på en mnd eller to heller. Så nå fremover blir det mest dele sanking og litt synspukter fra andre..

nissan 200sx(gate/drift)

xr2-86(selges)

xr2-87(prosjektRST)

Jetta 2-door -86(selges)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemeldinger :lol

Håper jo på og skille meg litt ut i "mengden" etterhvert :cocain:

Hadde vært fint med noen ideer fra dere og, bare for og få litt inspirasjon happyhappy

Bilder av 4-doors hadde vært morro yodude

1_7592_gtg_12.jpg

4door.jpg

Eislingen_04_4.jpg

P5080104.jpg

vwgolfioldschoolweb.jpg

12_G.jpg

nissan 200sx(gate/drift)

xr2-86(selges)

xr2-87(prosjektRST)

Jetta 2-door -86(selges)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, inspirasjon fra oss når du har de bildene, hehe, der har du akkurat hva vi vil ha!

Kromfangere, blanke frontlykter med kors, senk og felg, hvite blinklys foran, kromma dørhåndtak og speil, kromma sidelister og annet kromsnacks er vel det jeg kan gi deg av tips

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, inspirasjon fra oss når du har de bildene, hehe, der har du akkurat hva vi vil ha!

Kromfangere, blanke frontlykter med kors, senk og felg, hvite blinklys foran, kromma dørhåndtak og speil, kromma sidelister og annet kromsnacks er vel det jeg kan gi deg av tips

Joda, men flere synpukter er alltid bra.

Skulle også hatt litt greie på hvor dere kjøper all den fine chromen og foringer, lykter osv??

Driver i harde forhandlinger om et sett 71/2x13 Compomotive krysseker m/kant fra tidlig -70 tall med gull senter...

Er veldig på jakt etter hel chrome lister, speil, tanklokk ev.

Så tar imot alle tips med takk kiddie

nissan 200sx(gate/drift)

xr2-86(selges)

xr2-87(prosjektRST)

Jetta 2-door -86(selges)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men flere synpukter er alltid bra.

Skulle også hatt litt greie på hvor dere kjøper all den fine chromen og foringer, lykter osv??

Er veldig på jakt etter hel chrome lister, speil, tanklokk ev.

Så tar imot alle tips med takk kiddie

Ebay-de er din venn :) Søk på Chrom og Golf ! og du er langt på vei.

Foringer får du på kollevold, det meste av slitedeler finnes billig på Biltema, samt at en telfon til Møller fort kan lønne seg om du skal ha tak i noen litt spesielle deler.

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ebay-de er din venn :) Søk på Chrom og Golf ! og du er langt på vei.

Foringer får du på kollevold, det meste av slitedeler finnes billig på Biltema, samt at en telfon til Møller fort kan lønne seg om du skal ha tak i noen litt spesielle deler.

Takk Takk :thanks

nissan 200sx(gate/drift)

xr2-86(selges)

xr2-87(prosjektRST)

Jetta 2-door -86(selges)

Lenke til kommentar
Del på andre sider