Gå til innhold

Stereoprosjekt i VW Bora

Ranger emnet

BoraMan

Anbefalte innlegg

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bora er fin bil! :) Har egentlig ikke anelse om hva slags bassere det er prat om her, men det blir helt sikkert bra! :D

Basskassa ned i hjulbrønnen... Da ville jeg brukt dempemateriale... Eller.. Det ville jeg vel kanskje brukt uansett da, men...

Lykke til videre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kassen som kommer oppå basskassen blir rom for forsterkere, kondis og sikring/fordelerblokk.

Bilde157.jpg

Topplate prøvemontert. Denne er ikke perfekt tilpasset enda men det blir etterhvert.

Bilde165.jpg

Fant ut at jeg skulle ha en "luke" på sideveggene slik at jeg kan lagre bilpleieprodukter og andre nyttige ting i rommet som blir bak sideveggene.

Bilde190.jpg

Bilde191.jpg

Begge sideveggene ferdig trukket. Mangler luka på den ene enda. Sakl få tilpassa og trukket den i helga.

Bilde174.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bora er fin bil! :) Har egentlig ikke anelse om hva slags bassere det er prat om her, men det blir helt sikkert bra! :D

Basskassa ned i hjulbrønnen... Da ville jeg brukt dempemateriale... Eller.. Det ville jeg vel kanskje brukt uansett da, men...

Lykke til videre! :)

Takker.

Det er snakk om Rockord sine P2 subber 12" 8ohm

Kunne gjerne tenkt meg å dempa baki der ja, men pengene strekker ikke til.

Får se hva det blir til senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var visst litt kjapp, jeg! Hehe.. Men dette ser jo enda bedre ut enn det første! :D

Ser ut som du veit hva du driver med!? ;)

Sørg i allefall for å skru alt sammen så hardt som fytti faan! risting i takt med bass er plagsomt! I allefall når man vil høre musikk uten den stygge ristingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter bilde å dømme så bruker han spon til subkassen og x-finer til veggene og sånnt.

Stemmer bra det ja.

Bruker 22mm spon til kasse. 12mm X-finer til sideveggene og 9mm X-finer til bunnen i forsterkerkasse og topplate.

ja. er det ikke mye viberasjoner på finer?

Har ikke vært plaga med det før hvertfall.

Brukte stort sett samme matrialer i min forrige bil også.

Slenger med ett bilde av det også.

SANY0224.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider