Zetec Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 ja. er det ikke mye viberasjoner på finer? x-finer (vannfast) er brukt i dB-drag racing av de som virkelig spiller høyt, så tviler på at det vibrerer så mye mer enn noe annet :) Ellers enn det må jeg si at dette ser meget bra ut, kanskje ikke så imponert over kantene rundt platene, men lukene du har satt inn der så meget bra ut :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoraMan Skrevet Februar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Takker... Kantene ser mye bedre ut i virkeligheten. Synes selv at de ble bra da. Ganske fornøyd med resultatet ettersom det er første gang jeg prøver å trekke med vinyl. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis- Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Takker...Kantene ser mye bedre ut i virkeligheten. Synes selv at de ble bra da. Ganske fornøyd med resultatet ettersom det er første gang jeg prøver å trekke med vinyl. bli bare likar og likar d der!!! den guttn her e flenk te å bygg... tru mæ..:) Siter 99 Bmw e46 (sommervogna:P) 99 Passat 1,9 tdi syncro (bruks) 95 Passat 1,9 tdi (bruks) 69 Volvo b59-60 (partybussn) mulig selges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Det ser bra! Jeg håper det blir like clean som den ferdige installasjonen du linket til. Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 SORRY LITT OT!! Men lurte bare på hvordan motor det sitter i boran din? Er på utkikk etter en Bora selv! Så spytt ut eller så kan u sende det på PM!:P Går bilen gått? Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 SORRY LITT OT!! Men lurte bare på hvordan motor det sitter i boran din? Er på utkikk etter en Bora selv! Så spytt ut eller så kan u sende det på PM!:P Går bilen gått? ikke kjøp 1,6, den er treeeig =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Da bytter man! ;) Skjer det noe med bygget om dagen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoraMan Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 SORRY LITT OT!! Men lurte bare på hvordan motor det sitter i boran din? Er på utkikk etter en Bora selv! Så spytt ut eller så kan u sende det på PM!:P Går bilen gått? Sitter en 1.6 i den og det går ikke så godt at gjør noe nei. Hvertfall ikke når den ruller på 18"ere. Så jeg kan si meg enig meg Isak "den er treig" Men bortsett fra ytelse er jeg MEGET fornøyd med bilen. Skjer det noe med bygget om dagen? Jepp. Holder på nå faktisk. Sitter å venter på at glassfibersparklet skal herde. Blir vel noen bilder litt senere i kveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 den har fine kjøreegenskaper ja =) krenger lite og ; Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
honnings88 Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Stemmer bra det ja.Bruker 22mm spon til kasse. 12mm X-finer til sideveggene og 9mm X-finer til bunnen i forsterkerkasse og topplate. Har ikke vært plaga med det før hvertfall. Brukte stort sett samme matrialer i min forrige bil også. Slenger med ett bilde av det også. Hvordan laget du RF logoen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoraMan Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Hvordan laget du RF logoen ? Jeg brukte ett RF-klistremerke som utgangspunkt. Teipte dette på en kraftig solid papp-plate. Skar så rundt klistremerke slik at jeg fikk en slags sjablong av pappen. Festa sjablongen på bakveggen, maskerte rundt og la på 5 tynne lag med sort lakk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoraMan Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Da har jeg begynnt arbeidet med å få litt bedre passform på topplata. Maskerte rundt alle kantene der det trengtes sparkling. Resultatet etter sparklingen. Ble litt bedre passform nå ja. :D I morgen blir det sikkert sliping og finsparkling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoraMan Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Litt update. Har ikke skjedd så veldig mye de siste dagene. Topplata er ferdig tilpassa og klar for trekking. Dette vil sikkert bli gjort i løpet av helga. (håper jeg) Forsterkerbrønnen ble innlevert til lakkering i dag. Blir sikkert lakkert i begynnelsen av neste uke. Er litt spent på hvordan det blir med den fargen jag har valgt da. Men blir det fiasko så er det bare å lakkere på nytt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 skjedd noen uppdate nå?? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoraMan Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Her kommer en liten update på prosjektet. Fikk forsterkerbrønnen tilbake fra lakkereren idag. Så at jeg kaunne ha vært litt flinkere med grunnarbeidet men kan jo sparkle å lakkere den på nytt igjen senere. Topplata ble trukket ferdig ikveld. Prøvemontert i bilen Måtte jo også prøve å se hvorden det vil bli med komponentene montert Beklager at noen av bildene ble litt mørke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg