eyzo Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Hva skal dette bety? Edit: Går en 52mm2 kabel bak til bagasjen og har en fordelingsblokk som deler den i 3.. 2 av de til kondisene og videre til forsterkeren (2 strømtilkoblinger på forsterker) og den siste til frontsett forsterkeren.. Siter [-]00 Golf IV GTI Exlusive [-]91 BMW E36 318i [x]97 Renault Megane RN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Det er et lite potmeter under plastlokket på kondensatoren, den er til å kalibrere voltmeteret med. Så brukt et multimeter å mål spenningen med, så tar du en liten stjernetrekker å justerer begge kondensatorene så de viser likt som multimeteret ditt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eyzo Skrevet Februar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Det er et lite potmeter under plastlokket på kondensatoren, den er til å kalibrere voltmeteret med. Så brukt et multimeter å mål spenningen med, så tar du en liten stjernetrekker å justerer begge kondensatorene så de viser likt som multimeteret ditt. Ah... stemmer det.. drev å fiklet med et potmeter når jeg skulle prøve å fikse ene displaye på kondensatoren.. Men jeg tenkte ikke noe på hvor det stod før jeg begynte å skru! :P Siter [-]00 Golf IV GTI Exlusive [-]91 BMW E36 318i [x]97 Renault Megane RN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg