Colli Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Regner med du fant bildet på profilen jeg opprettet! ;) Jeg er ikke sikker på om nr. på senkesettet er lesbart, men de bør ikke bli vanskelige når de ser jeg ikke har kappet, og jeg har papirer og de kan se det er Lesjöfors. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pio| Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Dabutcher : Er ikke så farlig. kan reise en tur til kongsvinger også jeg.. hehe hadde vært værre om jeg hadde bestilt time og kommer dit og de begynner å messe da. Får nok tilsendt nye papirer tenker jeg. Og om de krangler da. Så skal de få lov til å ringe impotøren og produsenten. Da gir jeg meg ikke :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboperformance Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 BT krever altfor mye ;) ...og de er helt ræva når det gjelder å være konsekvente med ombygginger etc. Jeg fikk ikke godkjent mine Lesjøfors-fjærer på BT fordi de ikke FANT nummeret på fjæra :ssip: Men på Volvo fant de det.... :op Siter Prosjekt Fenris: 242 TIC, 300 hk, 1. premie Ål-treffet 2006: http://http://www.bilforumet.no/prosjektforum/70808-turboperformance-volvo-242-project-fenris.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 ...og de er helt ræva når det gjelder å være konsekvens med ombygginger etc.Jeg fikk ikke godkjent mine Lesjøfors-fjærer på BT fordi de ikke FANT nummeret på fjæra :ssip: Men på Volvo fant de det.... :op Helt utrolig at går ann... de har argumenter mot det meste, men pent lite som gir noe logisk mening spør du meg...! Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pio| Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 kanskje alle vi som driver å godkjenner biler osv. skal spandere briller til alle som jobber med å godkjenne ombygde biler ? :wonder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Lakkere fjærene svarte og rett og slett gi faen i hele BT?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 jeg var hos biltilsynet i går jeg, dem kikka litt på fjørene, fant et nummer som sto i papirene på fjørene sjekka at ikke fjørene spratt ut, og så fikk dem med papirer på forstillings/firehjuls kontroll, denna kontrollen koster 820kr derjeg pleier og ta det, og bilen blir no vannvittig mye bedre og kjøre når man har tatt det, var skikkelig slitsom før jeg fikk justert den.. kjekt og ha det i vognkortet også.. Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Lakkere fjærene svarte og rett og slett gi faen i hele BT?:) Tja, funker jo det, helt til man blir stoppa i tenisk kontroll, da er det samma shiten på`n igjen... :) Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hazzie88 Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 sende mail til verksted om at jeg trengte forstillingskontroll til min 740 og fikk dette svaret: "Trenger du firehjulsmåling eller kun spissing framme ?" Det er vel egentlig bare spissing framme jeg trenger? Eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Lakkere fjærene svarte og rett og slett gi faen i hele BT?:)jepppå 945n satt jeg på senkesett fra 740 sedan og lakke fjærene svarte,da fikk jeg riktig høyde uten og kappe.ble genialt og på eu`n sier de bare så lenge ikke fjørene er kappa så går det bra. og jeg holder meg unna bt=arrogante såpekokere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 sende mail til verksted om at jeg trengte forstillingskontroll til min 740 og fikk dette svaret:"Trenger du firehjulsmåling eller kun spissing framme ?" Det er vel egentlig bare spissing framme jeg trenger? Eller? hei, når de spør om det, velg et annet verksted. det er cambervinkelen som endres. men det kan jo for all del være at spissning er feil fra før også. de skal jo stille på alt som behøves å stilles på, når de tar hjulstilling. de kan justere toe-in og camber, men ikke caster. caster er stilt på bærekulene (derfor man trenger andre bærekule til servo, for å få selvoppretting). ps. ps. det er ikke sikkert dette er en dyrere jobb hos VOLVO, enn hos jallamekk a.s. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hazzie88 Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Takker for svar DaButcher! Jeg kontakter Laastad heller jeg da. (Volvo) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tigerfish Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Det er vel ikke så lett å stille camber heller på 740........ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Er det noen som har en fornuftig konklusjon på denna tråden a? Send email til bt å så dra dit å godkjenn... og det koster hvor mye spenn? 820? Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 la bare godkjennings papirene på sete jeg. ikke noe stress i hele tatt når jeg skulle regge blinen min. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg