SATYR Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Jeg var på naf med 740'n i går og tok hjulstillingskontroll/justering. Desverre var cambern litt for negativ. Men jeg har time på b.t fredag 10. så da får vi se hva som skjer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Et spørsmål, mye blitt talt rundt det, men er det påbudt å vise bilen, eller klarer det seg med Tuv papierer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SATYR Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Et spørsmål, mye blitt talt rundt det, men er det påbudt å vise bilen, eller klarer det seg med Tuv papierer? Det skal stå innskrevet i vognkortet at bilen er godkjent med senkesettet, samt nr på fjørene. Først da er det lovlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Det skal stå innskrevet i vognkortet at bilen er godkjent med senkesettet, samt nr på fjørene. Først da er det lovlig. Ok takk. :thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pio| Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 fant ut noe veldig morsomt ut igår jeg..papirene på senkesettet mitt har gått ut på dato de gitt..de var gyldige til 2001.. så nå blir det et par telefonen er og slik. Så får vi se i neste uke om jeg må kjøpe nytt eller om jeg får nye papirer..litt frustrerende Er forresten nye nr på nyere fjærer :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 nå koster ikke et nytt senkesett allverden heller da.. jeg ga 1200kr på thorshov til min bil... Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pio| Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 vet det..tenkte jeg bare skulle ringe å høre..men kanskje fått snusen i noen papirer som gjør så jeg slipper å reise til BT å godkjenne settet :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg