Ericson Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Noen som vet om det er mye arbeid å få tilpasset Megan -96 lykter på en Laguna -95? Kunne tenkt meg angeleyes, disse kansje ;) Eller noen som vet hvor jeg kan finne angeleyes til laguna? Mvh Anders Siter "Drive like you stole it" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Lyktene er fra hvilken type megane? (årsmod) Hva slags Laguna har du? (årsmod) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ericson Skrevet Februar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Ja, de kan være en fordel å si... Megan -96 til Laguna -95 Siter "Drive like you stole it" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Sorry mac. Tror du skal slite litt der. (Såfremt du ikke kan sveise, drikke øl og banne da) Hva med å handle deg noen "doble" hovedlykter med sort bakgrunn fra nyere laguna, mener det skal passe.. Disse er jo skamtøffe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eyzo Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Noen som vet om det er mye arbeid å få tilpasset Megan -96 lykter på en Laguna -95? Kunne tenkt meg angeleyes, disse kansje ;) Eller noen som vet hvor jeg kan finne angeleyes til laguna? Mvh Anders Hvor har du funnet de lyktene der? Er det 96mod å oppover? Har en Megane 97mod.. Noen som vet andre plasser de selger angeleyes til megane? Siter [-]00 Golf IV GTI Exlusive [-]91 BMW E36 318i [x]97 Renault Megane RN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Bruk fase 2 lyktene isteden du, nesten plug&play, men mener du må kutte litt, pga monteringa av blinklys på de eldre... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eyzo Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Fant det ut.. :) Siter [-]00 Golf IV GTI Exlusive [-]91 BMW E36 318i [x]97 Renault Megane RN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ericson Skrevet Februar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Sorry mac.Tror du skal slite litt der. (Såfremt du ikke kan sveise, drikke øl og banne da) Hva med å handle deg noen "doble" hovedlykter med sort bakgrunn fra nyere laguna, mener det skal passe.. Disse er jo skamtøffe! Sveise kan jeg bare glemme, men drikke øl og banne fikser jeg fint cheers Er det lyktene til Laguna II dere mener? Siter "Drive like you stole it" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ericson Skrevet Februar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Sånne lykter? Siter "Drive like you stole it" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Laguna Fase 2, ikke laguna 2 fase 2 Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Fase 2 lykter, skal se om jeg finner bedre bilde Her har du bra bilde av fase 2 lykter, litt finere baklykter også trur jeg Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ericson Skrevet Februar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Oh... me like:) Men ikke helt angeleyes aneglsmili Takker for hjelpen Mvh Anders Siter "Drive like you stole it" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg