Gå til innhold

styling til en rekke bil modeller og ford deler kan skaffes!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

heey jeg kan skaffe styling til de fleste biler..veldig gode priser på dem i forhold til her i norge..stylingen er laget i glassfiber..jeg ble veldig fornøyd med styling sette jeg bestilte selv.. så det er bare og spøre så kan jeg høre om dem har stylingt il bilene deres...se på prosjekte mitt som ligg på prosjekt forumet der er det bilder av stylingen min..

Jeg kan også skaffe mesteparten av deler til ford bland annet forstillings deler, motor deler og masse annet gromme saker..kommer en del gromt til meg over helga så legger ut bilder av det så dere får se hvordan delene er..

kan sende en pm eller mail hvis dere vil at jeg skal høre på pris til dekk..

eller hva dere burde brukte får noe til diverse og alt sånn..

kan også sende meg en melding på dette nr:40478462

Kan nesten garantere super gode priser ihvertfall på ford delene og styling til ford får det har jeg kjøpt selv..men får nok samme go pris på styling til andre biler..håper på respons..

vw golf 2 g60/gti16v turbo powered by porsche (prosjekt)

Ford Orion RS Turbo (prosjekt)

Ford Fiesta Xr2 (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

heey til dere alle sammen.. jeg skal sjekke på hva jeg kan skaffe til dere i løpet av dagen også ringer jeg og hører på pris til det i mora på meste parten også sender jeg ut bilder og pris til det jeg finn i mora..

vw golf 2 g60/gti16v turbo powered by porsche (prosjekt)

Ford Orion RS Turbo (prosjekt)

Ford Fiesta Xr2 (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider