coupe quattro Skrevet Mai 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2003 syyyyke priser. må prøve å sende klage til gatebil alle som leser dette, prøve å få prisene litt ned. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupe quattro Skrevet Mai 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2003 Inngangspriser: 50 kr per pers, og 50 kr pr bil, tillegg for rundbanekjøring 200 kr. Barn under 16 år gratis. Medlemmer har gratis adgang søndag ved fremvisning av billett. det er det vw audi klubben opererer med. er en liten forskjell. og gatebil trekker mye flere deltagere/publikum. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guffen Skrevet Mai 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2003 Originally posted by coupe quattro calibraen dyttet litt på en e36 m3, ble litt bulkete på venstre bakskjerm tror jeg det var. Calibraen understyrte ut av en sving, så tenkte hanmed bmwen at han skulle ta denne opelen på innern også fikk opelen feste... og bang.... M3en hadde forresten turbo også.... Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten Skrevet Mai 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2003 Originally posted by coupe quattro liten rettelse, var ikke s1 audi vant alt med, det var ur quattro, s1 ble vel litt ukjørbar. S1 vant vel faktisk ikke noen VM rally Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C coupe 16v Skrevet Mai 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2003 Originally posted by Guffen Calibraen understyrte ut av en sving, så tenkte hanmed bmwen at han skulle ta denne opelen på innern også fikk opelen feste... og bang.... M3en hadde forresten turbo også.... Idiot som kjørte calibraen han var utenfor banen har det på film Knut i M3 en kjørte midt i banen og hadde en annen bil rett i ræva. Calibraen holdt full sving og full gass til han kom inn på asfalten og holt full sving til han traff bakre hjørne på m3en Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Mai 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2003 Originally posted by C coupe 16v Idiot som kjørte calibraen han var utenfor banen har det på film Knut i M3 en kjørte midt i banen og hadde en annen bil rett i ræva. Calibraen holdt full sving og full gass til han kom inn på asfalten og holt full sving til han traff bakre hjørne på m3en Få det på data'n og legge det ut? Var ikke alle som var på våler på lørdag ... bl.a. meg sjøl. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mai 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2003 Originally posted by Mr.X Ja prisene til gatebil synes jeg er altfor høye.. 130 kr i inngang 120 kr for å få bilen inn på treff. 300kr for og kjøre på bane. så kommer du alene å vil kjøre litt på bane koster det deg 550kr og 680kr vis du har med en pasasjer.. + bensin..:mad: Prisen for å kjøre på bane synes jeg er helt grei, 300,- er helt vanlig.. Men det er alle de andre kostnadene som kommer i tillegg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Kjørte den mørke Granadan med den sinnsykt svære hel-alu bigblock åtteren(11L?) no på banen eller sto den kun utstillt? Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dee Jay Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Han var ute på banen ja, men han kjørt ganske rolig fra mitt ståsted. Han ga på en gang og viste at det finnes endel moment i den bilen... Siter Stay UnderGround Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Originally posted by VEPSEN Kjørte den mørke Granadan med den sinnsykt svære hel-alu bigblock åtteren(11L?) no på banen eller sto den kun utstillt? Var ute å showet og burna http://www.be-4-you.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=2740 Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Originally posted by VEPSEN Kjørte den mørke Granadan med den sinnsykt svære hel-alu bigblock åtteren(11L?) no på banen eller sto den kun utstillt? In action Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupe quattro Skrevet Mai 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2003 Originally posted by morten S1 vant vel faktisk ikke noen VM rally vant den, men det var ikke mange akkurat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elvis Skrevet Mai 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2003 Første treffet mitt.. litt dyrt men fett.. han med 190e smilte nok ikke mest da han mista lappen, han med den orange sierre med jæger reklame på sia miste lappen og vognkortet en dag, noen som så den sølv gråe 242 med turbo... faen til spetakkel.. den var grom.. deler under huven til hvertfall 60 000... likte den gule kadetten... den var feit.... Gleder meg til rudskogen... da blir det campining vogn istedet for lavo... Siter If I can't take it with me to heaven, I'm going drive it strait to HELL.... Nissan Cherry 1,3gl - 85 (bruksbil) Kadett C -77 prosjekt X-1/3 Volvo 360 WRC (slæddebil) X-'75 volvo 240 ->VOLVO<- (verdens raskeste landbruks maskin!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet Mai 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2003 Originally posted by coupe quattro vant den, men det var ikke mange akkurat. men det var vel ikke akkuatt ur quattro, som vant så masse. det var vel sports quattro og a2 edit: skal forresten ikke skryte på meg for mye kunskaper innen audi historikk, men vil gjerne lære litt om det.... Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupe quattro Skrevet Mai 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2003 a2 er en versjon av ur quattro, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg