Bauer Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Hei! Jeg har ikke tåkelys orginalt i hovedlampene på golfen min. hvordan er det å montere lamper med tåkelys da? Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 du kan kjøpe hovedlyene mine.. der er det innebygget tåkelys:P Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 det går fint det=)men du må oxo kjøpr en ny lys bryter så du får alle funksjonene på lyset ditt..den koster ca 1200 tror jeg på merkeverksted...møller da=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 jeg har forresten lamper med tåkelys hvis du vil ha noen flotte frontlamper til en god pris... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Februar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Er det trukket ledningsnett i bilen til dette? Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 det må du nokk tekke selv ja,men det skulle ikke by på så store problemer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 er like vanskelig som å trekke strømkabel bak til forsterker.. ..enkelt :) lykke til Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Februar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Grunnen til at jeg spurte, er at bilen skal holdes mest mulig orginal. Om det hadde ligget klart, slik det gjør i mange biler, så hadde det vært konge! Men vil heller ha tåkelys i fangeren enn i lyktene! Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Det ligger kabler til tåkelys originalt på min Golf. Bare å kjøpe hovedlysbryter med tåkelysfunksjon og koble til. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Nå vet ikke jeg hva slags golf du har, men ut fra avataren din så har du en 2/1'er... Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Er en Golf 1 i avataren, men har også en 99 mod Golf IV, og der er ledningene ferdig opplagt. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg