Gå til innhold

Start problem..

Ranger emnet


Sikaflex

Anbefalte innlegg

du må nesten ha skikkelig utstyr for å måle deg frem til rett CO.

 

ps. b23a, den har vel stift?

isåfall bør du sjekke åpningen på stift, sjekk om det er god kontakt på kondensatoren, sjekk rotoren og fordelerlokket..

 

stift er en slitasjedel, som du må stille innimellom...

husker ikke hvor stor åpning du skal ha.

 

mener jeg lagde et innlegg om dette, da jeg hadde b19a.

 

 

Ja tenkte ej skolle fare på ett verksted å få stilt co en,

 

har ny stift på bilen, akurat kontrolert stift opning,rotor, fordelerlokk,

alt de er fint,

bør eg skifte kondensatoren og.?.

Det finnes ikke noen problemer bare nye løsninger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår