G_Yog Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Hva slags slipemaskiner bruker dere å slipe med? Tenker mest på slipinga av gelcoaten for å få god finish.. Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fi_asko Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Hva slags slipemaskiner bruker dere å slipe med? Tenker mest på slipinga av gelcoaten for å få god finish.. Jeg bruker pussemus.. Synes jeg får litt bedre feeling enn om jeg bruker store maskiner. Musa passer perfekt i hånden og jeg får mere kontroll på pussingen. Kan ta litt lengere tid på store flater, men jeg synes det er bedre å bruke litt lengere tid så fremt finishen blir bedre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fiesta_xr2i Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 på gelcoaten bruker du flapdisck til der har fassongen å deretter er det bare å pusse til den er bra Siter 2001 mondeo Tddi stv 87/91 sierra cosworth 4x4 x 92 fiesta xr2i 1,8 16v x 88 sierra sedan x 90 sierra combi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 først med flapdisc og så med pussemus tilslutt da? God ide? Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Hva med en slik: Bosch eksentersliper PEX 270 A Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
valle Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 hei, ta å kjøp deg en luftdreven eksentersliper på biltema, den koster 350 m\kr med nippel for hurtikobling.....(vist du har kompressor da.....) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg