Gå til innhold

Modd av Mondeo Mk3

Ranger emnet

l1th1um

Anbefalte innlegg

Min første modd av bil og min første tråd på forumet. Bilen er en 2006 Ford Mondeo 2.0 TDCI (130 HK) Titanium med hele 356 km. på telleren. Som den familiefaren jeg er ligger denne høyt på ønskelisten kiddie

Jeg vet at felgene ikke er veldig fancy i forhold til andre på markedet, men det er disse jeg har på min egen bil, og jeg ville se hvordan de ville se ut på min (forhåpentligvis) neste bil.

Hva synes dere om modden?

FØR:

Mondis_komp.jpg

ETTER:

Modda_Mondis_komp.jpg

[-] 01` Ford Mondeo 2,0i

[x] 99` VW Golf IV 1.6i - Solgt

[x] 93` Fiat Uno 1,1iES - Solgt

"Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals ... except the weasel."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den ble meget rå jeg! Men det vart liksom så tomt inni felgene,,,,

Takk for tipset! Har satt på noen røde kalipere nå. Helt feil plassert, men ok...

Versjon2:

Modda_Mondis_komp_rev2.jpg

[-] 01` Ford Mondeo 2,0i

"Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals ... except the weasel."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MM nå begynner det og ligne på noe ja :P Men det ser fortsatt ikke heilt bra ut, I teorien så vil man jo se litt av snøen igjennom de felgene siden de er så åpne... Men for all del en superbra førstemodd!!

Kristian Bjørke

Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18" foran, og 17" bak? :D

Ble meget pen den her, eneste feilen jeg kan se er etter du har fjernet den duppen øverst på bakluka.(Spylerveskepruter?)

Og som han over meg sa, vanskelig å bremse :P

Hva med 2dørs stv?

Som du kan se er ikkje proposjoner min sterkeste side :) Har fjernet det meste av små duppeditter for å få den mest mulig clean. Har nå laget en 3-dørs-versjon, med litt småfiks (manglet skikkelig frontspoiler).

Takk for kommentarer og tips. Kom gjerne med flere... :pray

V3:

rev3.jpg

[-] 01` Ford Mondeo 2,0i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEGET bra til å vere førstemodd!!!

Nice cleaning av bakluken, eneste feilen jeg ser er modifiseringen av bakfangeren din, til høyre der, var liksom en kant.. du ser det nokk når jeg nevner det.. ellers er det litt hvit mellom framhjul og fanger, men bagatell... som sagt, imponerende til å vere første ;)

- 1991 E36 3xxi

x 1986 E30 327i

- 2003 Yamaha Yz125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clean bakluke på den bilen blei faktisk veldig tøfft ja...

Digger stemningen i bildet også.. Fargeløse bilder av sorte biler.. med klar rød farge fra baklyktene er utrolig fett..

Tenkte på dette bildet med en gang: Brabus SLR

Selv om mondeon kansje ikke er like fet.. :D

BMW E46 Coupe

Toyota Corolla KE70 2-dørs

The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

likte modden godt.... men 2 ting å kommentere:

1. når 5-dørs blir til 3-dørs bør sidedørene bli større. samt modde bort hele døra bak, tenker på rundt vinduet..

2. fikse sideskjørt og bakfanger... vet ikke om det skal være slik eller om du har glemt å brushe dem.... ser tydelig at du har copy/paste...

mulig det hadde blitt kult med noe eksos på hver side også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 months later...